آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است؟

آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است؟

طرح سوال آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است نمی تواند با منطق همراه گردد. زمانی که در باب محصولی صحبت می کنیم و با نوع نام گذاری آن در حال شمارش صفات برجسته آن هستیم، حتی با هر تغییری از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

همانطور که از نام این محصول بر می آید، شیشه متریال پر سرو صدا یا به زبان دیگر، جذاب آن محسوب می گردد. البته این احتمال می رود که شیشه کار شده، روی درب به‌ شکل کاملا مجزا اجرا گردد و یا اینکه تنها قسمتی از ساختار سطحی این محصول را پوشش دهد.

در مجموع آن دسته از شرکت هایی که صاحب قدرت بالای طراحی، تولید و اجرای درب های شیشه ای و سفارشی هستند به تعداد اندکی محدود گشته اما هر یک تنوع بی شائبه ای را به رخ می کشند.

در بخش داخلی و زیرسازی درب ضد سرقت شیشه ای، چه روندی اجرا گشته است؟

از ابهام اینکه آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر که گذر کنیم، باید بدانیم که هر کدام از مجموعه های متعدد درب های امنیتی، با تکیه بر نوعی زیرسازی منحصر به فرد، گام خود را به جهت تولید رساندن محصولات خود برمی دارند.

برای مثال مجموعه تولید در چوبی با سال ها تجربه فعالیت تخصصی در این حوزه، تمامی محصولات تولیدی خود را با تعبیه ورق آهن ۲ میلی متری که در رده بالاترین ضخامت در قیاس با سایر محصولات دیگر، قرار می گیرد؛ به تولید می رساند.

وابسته به اصول دکوراسیون داخلی اصولا این محصولات بیشتر شایستگی استفاده به عنوان درب لابی را دارند. این در حالی است که پروژهای لوکس و سفارشی که تمایل زیادی به اجرای طرح های مدرن دارند، آن را مناسب ترین گزینه ممکن به عنوان درب آپارتمانی می دانند.

همانطور که می دانید اکثرا لابی و راهرو ساختمان نیازمند ورود نور هستند. چه گزینه ای بهتر از درب ضد سرقت شیشه ای که می‌تواند توام با تحقق مزیت های متعدد دیگر در این باره نیز ایفای نقش نماید. البته که زیبایی از خصیصه های اصلی فاخر و صاحب شکوه نشان دادن یک ساختمان هست اما بازهم امنیت در اولویت قرار می‌گیرد.

به همین ترتیب در باب پاسخگویی به سوال آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است می توان در کنار زدن تاییدیه زیبایی بر آن بر امنیت مورد انتظارش نیز صحه گذاشت.

 

 استفاده از درب شیشه ای ضد‌ سرقت چه مزیت هایی دارد؟

از ابهام آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر که بگذریم، نیاز است بدانید این محصولات زیر مجموعه تولیدی درب های ضد سرقت، صاحب مزیت های قابل توجه و چشمگیری به قرار زیر است:

  • صاحب عایق صوتی مناسب
  • قدرت کنترل نمودن اشعه‌های توام با تضرر خورشید
  • صاحب عایق حرارتی و رطوبتی مناسب با هر شرایط جغرافیایی
  • به صفر رسیدن امکان شکستن شیشه تعبیه شده داخل و روی درب
  • طی شدن روند تولیدی درب، وابسته به استفاده از سازه فلزی ایمن در چارچوب اسکلتی درب
  • دارای مقاومت تحسین برانگیز در مقابل تحریکات تخریبی و درنتیجه درجه امنیت بالا
  • امکان نصب گشتن در ساختمان‌های مرتفع با هدف ایجاد امنیت مورد نیاز در مقابل رخ داد حوادث متعدد
  • چنانچه تصمیم بر افزایش و ارتقاء لایه‌های کار شده باشد، به یک شیشه ضدگلوله و ضد‌بمب مبدل خواهد گشت و آن زمان با صراحت به سوال آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است؟ یک پاسخ منطقع می دهیم.

انواع درب ضد‌سرقت شیشه‌ای

زمانی می توانیم به سوال آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است، پاسخ خیر و یا آری دهیم که؛ میزان سلامت و استحکام شیشه تعبیه گشته در روند تولید آن را ارزیابی نماییم.

بدون تعارف بگوییم چنانچه شیشه مورد استفاده از استحکام کافی و لازم برخوردار باشد، سبب آسودگی خاطر شما شده و می توانید امنیت فضای شغلی و زندگی خود را بدون چون و چرا بدان بسپارید. این نوع از درب ها را وابسته به ابعاد متعددی می توان دسته بندی کرد که برجسته ترین آن وابسته به نوع شیشه بکار رفته است.

·         شیشه سکوریت

حال چگونه با وجود به کارگیری شیشه می توانیم با اطمینان به سوال آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر؟ پاسخ مثبت دهیم. درست است که شیشه های سکوریت صاحب مقاومت چند برابری نسبت به نوع معمولی هستند. اما نمی تواند در برابر ضربه‌ های بسیار سنگین و نفوذ سارقان مقاومت به خرج بدهد.

البته که این نوع شیشه در جایگاه یک شیشه ایمن قرار می گیرد چرا که در صورت بروز شکستگی، همچون انواع معمولی به ذرات ریز و از هم گسسته ای مبدل نخواهد گشت. در واقع شیشه های لیمنت زمانی برای استفاده در درب های ضد سرقت شیشه ای با قدرت حرفی برای گفتن دارد که با شیشه لمینت در هم آمیزد و صفت یک شیشه ضد‌سرقت خوب را از آن خود سازد.

·         شیشه لمینت

اگر ابهام شما این است که با به بکارگیری شیشه لمینت آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر؟ باید بگوییم وابسته به دارا بودن لایه PVB که بر اثر تحت حرارت کوره قرار گرفتن، ایجاد می‌گردد،بله قابل اطمینان است.

به هر میزان که تعداد و ضخامت لایه ها بیش‌تر باشد درصد امنیت در نمودار صعودی تری قرار می گیرد. گروهی از شیشه‌ ها که می‌توان آن ها را به شکل لمینت شده تقویت‌ کرد، به قرار زیر می باشند:

  • شیشه خم
  • شیشه رنگی
  • شیشه فلوت
  • شیشه مسطح
  • شیشه رفلکس
  • شیشه خمیده و منحنی
  • شیشه ضد حریق (آتش‌سوزی)

درب های شیشه ای ضدسرقت به چه صورت برآورد هزینه می گردند؟

در ضمن ابهامتان در باب اینکه آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است به نتیجه و پاسخی روشن دست یافتید. حال زمان آن است که به قیمت تمام شده این محصول به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات در حوزه فروش آن، بپردازیم. البته که نمیتوان پاسخی محدود و یک پارچه به این سوال داد و نیازمند تکیه نمودن به دلیل و برهان های متعددی هستیم.

بدین ترتیب که در قیمت گزاری این محصول وابسته به موارد متعددی چون زیرسازی درب، نوع شیشه بکار برده شده، میزان ضخامت شیشه، مدل قفل ضد سرقت تعبیه گشته و …. عمل می شود. برای مثال انواع قفل های کارآمد برای این محصول خود صاحب تنوع بی نظیری هستند که وابسته به انتخاب مشتریان عزیز، روند قیمت گزاری را متغیر می کنند‌.

 

 

کلام پایانی

در این مبحث تلاشمان را بر آن نهادیم تا با روشن ساختن موضوع اینکه آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر؛ مانع از به چالش کشیدن شما در زمان خرید گردیم.

در پایان مجموعه مطرح و صاحب نام در چوبی، به عنوان یکی از بزرگترین و باسابقه ترین شرکت های تولید کننده درب های چوبی و ضد سرقت، تمام تلاش خود را بر آن داشته است تا با تکیه به متخصصان صاحب تجربه و اطلاعات به روزش، هر نوع نیاز شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشد.

بدین ترتیب محصول نهایی را در اختیار شما خواهد گذاشت که علاوه بر تضمین امنیت فضای مدنظر، با سلیقه شما همسو گردد و چشم هر بیننده ای بنوازد.حال با اطمینان از این موضوع که آیا درب ضد سرقت شیشه ای قابل اطمینان است یا خیر؛ می توانید خریدتان را تکامل بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *