نکات مهم برای خرید درب حیاط

نکات مهم برای خرید درب حیاط

بدون شک زمانی می‌توان در روند خرید محصول مدنظر با نتیجه ای مثبت و بی نقص مواجه گشت که نکات مهم برای خرید درب حیاط را به طور تمام و کمال اعمال و در نتیجه یک خرید متخصصانه داشته باشیم. چرا که این عنصر علاوه بر ایجاد امنیت هر خانه و کاشانه ای چشم انداز ابتدایی و زیبایی هر بنا را نیز به نمایش می گذارد.

اگر این روز ها با چالش خرید این محصول دست و پنجه نرم می کنید، در این مبحث تا به پایان کنار ما باشید تا با آگاهی کامل و صرف هزینه ای متعارف، بهترین محصول ممکن را از لحاظ کیفیت، میزان امنیت و زیبایی خریداری نمایید.

اهمیت درب حیاط در ساختمان

البته که اسرار ورزیدن به مد نظر قرار دادن نکات مهم برای خرید درب حیاط ساختمان به جهت تاثیر انکار ناپذیر آن در نمای یک ساختمان اداری و یا مسکونی می باشد. از همین رو در هر مجموعه تلاش برآن است که روند تولید با وسواس و دقت بیشتری انجام پذیرد.

توجه داشته باشید که یکی از کلیدی ترین مسائل در ارزیابی میزان کیفیت این نوع کالا، دارا بودن لولای مقاوم و روان است. بی شک اطلاق گشتن به یک خرید مطمئن و بی نقص ریشه در اطلاع کامل از نکات مهم برای خرید درب حیاط خواهد داشت.

بدین ترتیب که درب های بزرگ به سهولت و اشاره یک دست باز و بسته گردد که بی شک وابسته به بکاربردن لولاهای سه پارچه بلبرینگی، مضاعف بر باز و بسته سازی توام با سهولت، عمر جک و آرام بند را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

تامین امنیت ساکنان هر ساختمان وابسته به چفت و بست درب حیاط امری انکارناپذیر است. نوع قفل مورد استفاده از سوی شرکت و توام گشتن با هزینه مقرون بصرفه، همراه گشتن با هر نوع استاندارد مورد نیاز، استفاده از این درب ها را تا سالیان از سال از مواجه گشتن با هر گونه چالشی دور می سازد .

فاکتور های مهم خرید درب حیاط

تا به اینجا سعی کردیم کم و بیش شما را با تاثیر یک درب استاندارد به جهت تامین امنیت و زیبایی ساختمان های اداری و مسکونی آشنا سازیم. حالت زمان آن است تا نکات مهم برای خرید درب حیاط را تک به تک مورد بررسی تمام و کمال اما مختصر قرار دهیم که به ترتیب زیر هست:

·         قفل

نوع قفل در جایگاه اصلی ترین موضوع دخیل در نکات مهم برای خرید درب حیاط قرار می گیرد. آری! قفل درب ها نیز چون همه مدل های قفل ضد سرقت، صاحب تنوع قابل توجهی بوده که در نوع امنیتی از تنوع پر رنگی تری برخوردار هست.

عموما در روند تولید این محصولات قفل های کله گاوی ایتالیایی و ایرانی با ویژگی های منحصر بفرد مهمترین متریال مورد استفاده، به حساب می آیند.

·         قیمت

برآورد هزینه و سنخیت آن با مقدار بودجه ای که در دسترس داریم، مورد پر رنگ دیگریست که در نکات مهم برای خرید درب حیاط گنجانده شده است. قیمت گذاری هر نوع درب حیاط وابسته به چند مورد گویا و بارز چون سایز،(ابعاد بزرگتر = افزایش قیمت تمام شده) ،نوع روکش و طرح و مدل منتخب، انجام می پذیرد.

بدین ترتیب به هر میزان که روکش درب و طرح منتخب دشوار تر، نمودار قیمت گذاری، سیر صعودی تری را می پیماید.و اما فاکتور دیگر نوع، یراق مورد استفاده در ساختار درب ارتباط آن با قیمت گزاری نهایی است.

قیمت

·         طرح و مدل

در زمان بررسی نکات مهم برای خرید درب حیاط نمیتوان از اهمیت قابل توجه نوع طرح و مدل درب حیاط به جای ایتدایی ترین نماد زیبایی و جلوه ساختمان چشم پوشید. به همین منظور تمامی مجریان پروژه های ویلایی، حساب ویژه ای روی این عنصر در روند ساخت و ساز باز می کنند.

از جمله طرح و مدل درب، مدل های متعددی چون طرح فلزی، راش، بلوط، گردو، ترمووود و رنگ پوششی هستند که وابسته به سلیقه مشتری و بودجه در اختیار، به عنوان محصول نهایی انتخاب می گردند. توجه نمایید محصولات چوبی و ضد سرقت در این حوزه همیشه پیشگام بوده اند.

·         طیف رنگی

چالش دیگر در زمان انتخاب، رنگ درب حیاط و تطبیق آن با سلیقه مشتری و نوع نما کار شده روی دیوار روبرویی ساختمان است. چرا که این قدرت را داراست تا زیبایی حداکثری درب را تا میزان چشم گیری متغیر سازد. طیف های مشکی، قهوه ای و سفید در ابتدایی ترین رده های منتخب قرار میگیرند اما از شرایط کاملا انحصاری برخوردار نیستند.

این حق هر مشتری است که بر حسب سلیقه و طراحی خود، سایر رنگ ها را بر روی درب اجرا سازد. ناگفته نماند که طیف های سبز یشمی، کرم و سایر رنگ های روشن نیز توانسته هر نوع سلیقه ای را پاسخگو باشد اما بازهم تصمیم گیرنده نهایی شما خواهید بود. بویژه زمانی که با آگاهی از نکات مهم برای خرید درب حیاط به یک فرد متخصص مبدل گشتید.

بیشتر بخوانید: درب ضد سرقت ایرانی

انواع درب حیاط از نظر نوع جنس

در زمان بیان نکات مهم برای خرید درب حیاط، میزان کیفیت آن ها به نوع متریال بکار رفته در روند تولید و یا نوع جنسیت آن سوق داده می شوند. درمجموعه های مطرح تولید درب های ورودی برای پاسخ به هر نوع سبک و سلیقه ای، انواع متعددی از مدل کلاسیک گرفته تا مدرن؛ طراحی می گردند که از قیمت گذاری متفاوتی نیز برخوردارند.

·         درب حیاط آهنی

در این مورد به کاربردی ترین انواع درب حیاط یعنی مدل آهنی اشاره خواهیم داشت. چنانچه از طرفداران سبک کلاسیک هستید، امکان انتخاب این نوع را در مدل های متعدد در حوزه ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری خواهید داشت.

استفاده از متریال صاحب استحکام بالای آهن در این محصولات سبب گشته تا این گروه از درب‌ها به سبب برخورداری از مقاومت در مقابل حوادث مختلف، سرقت و شرایط جوی و آب‌وهوایی متغیر از محبوبیت بالایی بهره مند گردند.

ناگفته نماند قیمت مطلوب، امکان سفارشی‌سازی و تولید گشتن در طرح‌های متعدد مشبک و فرفورژه از سایر مزیت های درب‌های آهنی بشمار می آیند.

درب های چوبی و ضد سرقت از رقبای اصلی این نوع محصولات هستند. اگر در حوزه نکات مهم برای خرید درب حیاط واقف و بی ابهام باشید، در روند انتخاب محصول چوبی هم روند موفقی را طی خواهید کرد.

·         درب حیاط آلومینیومی

از ابتدای مقاله با هدف معرفی نکات مهم برای خرید درب حیاط، اشارات قابل توجهی به لوکس و زیبایی آن در کنار سایر موارد داشتیم. درب های آلمینیومی نوعی دیگر زیبایی و تفاوت را به جریان می کشند که با ویژگی های دیگری چون مقاومت بالا، نگهداری توام با سهولت، جرم سبک و امکان تلفیق گشتن با سایر متریال های دیگردر هم آمیخته است.

با تمام این تفاسیر؛ این نوع محصولات سازگار هر نمایی نبوده و به سبب وزن اندک، امنیتی چون درب های آهنی را ایجاد نخواهند ساخت.

·         درب حیاط فولادی

اگر به دنبال ایمنی بالا اما توام با برآورد هزینه ای کمتر هستید، می بایست به سراغ انواع درب های فولادی بروید. فلزات و نافلزات تشکیل دهنده آلیاژ فولاده بوده میزان استحکام آن از انواع فلزی؛ در رده کمتری قرار می گیرند.

 

·         درب حیاط چوبی

چوب صاحب قدمت ترین متریال در حوزه ساخت انواع درب ورودی بوده که البته قیمت کمی بالاتر را داراست.‌ مسئله اینجاست که چوب قابلیت ماندگاری در هر شرایط جوی نداشته ولی به سبب محافظت بیشتر و نگهداری آسان‌تر، از روکش به جهت پوشش دهی این نوع درب‌ها استفاده می‌ کنند تا از لحاظ قدرت در ماندگاری با انواع آهنی رقابت نماید.

جذابینت و فاخر بودن این نوع از درب حیاطی می تواند هر مخاطبی را بیش از پیش شیفته خود سازد. اگر با تمامی نکات مهم برای خرید درب حیاط آشناییت یافته باشید مطمئنا شانس خرید درب چوبی زیبا همراه با استانداردهای مدنظر در انتظار شماست.

سفارش آنلاین درب حیاط

آیا این امکان وجود دارد که بدور از هر چالشی این محصول گاه عظیم الجثه را به شیوه آنلاین سفارش داد؟ آیا آشناییت ما با نکات مهم برای خرید درب حیاط در زمان خرید آنلاین، کارآمد است؟

البته که همه اکنون پروسه خرید درب حیاط به شیوه آنلاین در جامعه ار رواج بیشتری برخورداراست.بدین ترتیب مشتری با حضور در منزل ود میان حضور گرم افراد خانواده و در مقابل صفحه مانیتور با تمامی مدل ها آشناییت یافته و بدور از هر دغدغه ای از قیمت و همینطور ویژگی های کوچک و بزرگ آن مطلع می گردند.

کلام پایانی

ضمن قدردانی شما از مطالعه این مبحث، آرزو داریم با تمامی نکات مهم برای خرید درب حیاط آشناییت یافته باشید و در زمان خرید در جایگاه یک فرد صاحب تخصص قرار گیرید.

مجموعه در چوبی با مدت ها فعالیت صاحب تخصص و تجربه در حوزه تولید و عرضه درب های چوبی و ضد سرقت، مفتخر است که به پاس قدردانی از همراهی و اعتماد سالیان متمادی مشتریان خود در حوزه تولید درب حیاط با قدرت ظاهر شود و علاوه پاسخگویی بی نظیر به هر نوع سلیقه ای، امکان خریدی مقرون بصرفه و تکرار ناپذیر را فراهم سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *