انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخرها

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخرها

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها و دیگر محیط هایی که رطوبت در آن مکان ها بالا است اهمیت بسیار زیادی دارد .

همان طور که می دانید رطوبت باعث از بین رفتن درب های چوبی می شود که از مهم ترین خرابی هایی که مشاهده می شود پوسیدگی و تورم درب می باشد ؛ بنابراین برای جلوگیری از خرابی بهتر است از درب ضد آب برای محیط هایی مانند استخر ، جکوزی ، سرویس های بهداشتی استفاده کرد .

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها بایستی به طور دقیق انجام شود چرا که این نوع درب ها ساختار مقاومی در برابر رطوبت و بخار آب دارند که برای مقاومت در برابر رطوبت از روکش ضد آب برای ساخت آن استفاده شده است که همین امر موجب شده تا از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار باشند .

به دلیل اهمیت بالایی که ظاهر درب در محیط های بهداشتی و استخر و جکوزی دارا می باشد .

به همین منظور انتخاب طرح و شکل درب بسیار اهمیت دارد ؛ انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها کاری راحت است چرا که در درب ضد آب تنوع طرح و رنگ بسیار بالا است و به راحتی می توانید طبق سلیقه خود و دکوراسیون محیط شکل و رنگ درب را انتخاب نمایید .

شکل ظاهری و ساختار درونی درب چوبی و ضد آب کاملا شبیه به یک دیگر می باشد ؛ تنها تفاوتی که در این دو مشاهده می شود روکش ضد آبی است که برای درب ضد آب به کار برده می شود .

در زمان انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها نیز باید توجه داشته باشید که درب دارای روکش ضد آب باشد تا در زمان قرار گرفتن در رطوبت دچار پوسیدگی و خرابی نشود .

آشنا شدن با انواع درب های ضد اب استخری و سرویس بهداشتی

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها مسئله ای است که نباید ساده از کنارش عبور کرد ؛ با گذشت زمان با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی روبرو هستیم و همین امر باعث شده تا درب ضد آب که توسط سازندگان تولید می شود در مقابله با رطوبت بهتر از پیش عمل کنند .

تمامی درب ها دارای ویژگی ها و اشکال و طرح و رنگ متفاوتی هستند و نسبت ایمنی و مقاومت آن ها نیز در برابر رطوبت هم با یک دیگر متفاوت است .

در زمان انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها سعی کنید بهترین کیفیت را مد نظر داشته باشید چرا که رطوبت در محیط استخر بسیار بالا بوده که اگر کیفیت درب ها پایین باشد ممکن است عمر درب ها کوتاه شود .

در ادامه برخی از انواع درب هایی که برای استخر ، جکوزی و حمام و دستشویی از ان ها استفاده می کنند را در ادامه معرفی خواهیم کرد .

 

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

درب استخر و حمام و دستشویی pvc

این نوع از درب ها دارای وزنی بسیار کم ، شکل و ظاهری مناسب می باشد همچنین نصب درب های پی وی سی راحت و بی درد سر انجام می شود ؛ نگه داری و مراقبت و همچنین تعمیر خرابی درب pvc کاری ساده است .

در برابر رطوبت و بخار آب مقاومت بسیار خوبی دارد و همین امر باعث شده تا در استخر ها و سرویس های بهداشتی که رطوبت بالایی در این مکان ها وجود دارد از این نوع درب ها استفاده کنند .

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها بر عهده شماست و می توانید به سلیقه خود طرح ، رنگ و جنس درب را انتخاب نمایید .

درب pvc از ورود رطوبت به محل جلوگیری کرده و از منتقل شدن بخار آب و رطوبت نیز جلوگیری می کند .

این نوع درب ها بعد از گذشت چند سال نیاز به تعمیر جزعی خواهند داشت و تنها تفاوتی که با سایر درب ها دارند وجود یک لایه ضد آب پی وی سی است .

به نسبت مقاومت بالای این درب می توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید .

درب های ضد آب upvc

انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها به دلیل جلوگیری از خرابی درب در محیط مرطوب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

یکی دیگر از درب های ضد آبی که در استخر ها نیز از آن استفاده می کنند و مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر بخار آب و رطوبت دارد درب Upvc می باشد .

این درب ها به نسبت pvc مقاومت بیش تری دارند و علاوه بر جلوگیری از ورود و خروج رطوبت ، در برابر اشعه نور خورشید و حرارت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد .

درب upvc وزنی سبک دارد و نصب ساده درب باعث شده تا همه افراد بتوانند از پس آن بر بیایند .

عمر درب یو پی وی بسیار بالا بوده و بعد از گذشت سه الی چهار سال شاهد پوسته شدن درب و یا تغییر شکل در آن نخواهید بود پس می توان این نوع درب را در لیست انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها قرار داد .

درب های upvc به دلیل داشتن وزنی سبک در برابر ضربه مقاومت کمی داشته و از تنوع شکل و رنگ کمی برخوردار است .

درب های ضد آب آلومینیوم

یکی از درب هایی که از سالیان دور در میان عموم مردم تا به امروز محبوب بوده درب ضد آب آلومینیوم است .

این نوع درب ها از ورق های آلومینیوم ساخته می شود و رنگ آن عموما نقره ای می باشد .

درب آلومینیوم اگر به شکل دو لایه ساخته شود می تواند عایق خوبی در برابر امواج صوتی باشد .

وزن درب آلومینیوم کم بوده و قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد ؛ همچنین باعث هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی نمی شود .

به دلیل وجود مزایای بسیار زیادی که در این درب وجود دارد از آن در سرویس های بهداشتی ، استخر و … استفاده می کنند .

قیمت درب ضد آب برای استخر

همان طور که گفته شد انتخاب درب ضد آب برای استفاده در استخر ها از اهمیت بالایی برخوردار است و درب های ضد آب دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با متریال متفاوتی در طرح و رنگ گوناگون تولید می شوند .

قیمت این درب ها بسته به نوع متریال ، ابعاد و طرح آن متفاوت می باشد و برای این که بتوانید از قیمت دقیق محصول اطلاع یابید بهتر است به سایت های معتبر مراجعه کنید .

قیمت درب ضد آب برای استخر

خرید درب ضد اب برای استخر

برای خریداری کردن درب ضد آب هم می توانید به صورت حضوری در فروشگاه ها و هم به شیوه غیر حضوری در سایت های معتبر مراجعه کنید .

از معتبر ترین سایت هایی که می توانید خرید خود را در آن با خیالی آسوده ثبت کنید سایت در چوبی است که تمامی محصولاتی که در این سایت عرضه می شود از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند .

کلام آخر

درب ضد آب در انواع مختلف تولید می شود و هر نوع آن دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند که می توانید به نسبت حجم رطوبت موجود در محیط درب مورد نیازتان را انتخاب کنید .

برای استخر که رطوبت در آن محیط بالا است بهتر است از درب ضد اب با متریال با کیفیت استفاده کرد تا طول عمر بالا تری داشته باشند .

در سایت در چوبی می توانید با انواع مختلف طرح و نقش درب ها آشنا شوید و همچنین درباره نوع کیفیت و شکل و جنس مناسب برای محیط مد نظر شما اطلاعات کاربردی در اختیارتان قرار داده شده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *