درب ضد آب با نصب سریع و آسان

درب ضد آب با نصب سریع و آسان

درب ضد آب با نصب سریع و آسان یکی از محصولات ارائه شده در شرکت در چوبی می‌باشد . این نوع درب در مکان‌‌هایی با رطوبت بالا و مستعد قارچ و کپک ، به کار گرفته می‌شوند . این درب‌ها در محیط‌های مرطوب همانند حمام ، سرویس بهداشتی و درب‌های فضای بیرونی به کار گرفته می‌شوند . در این مقاله با این نوع درب بیشتر آشنا می‌شوید .

درب ضد آب چیست؟

درب ضد آب با نصب آسان و سریع نسل مدرن درب‌های داخلی است که در کنار حفظ حریم و امنیت ملک ، در برابر پاشش و بخار اب نیز مقاومت می‌کند . این درب‌ها به درب ضد بخار نیز معروفند . روکش و ساختار خاص این نوع درب سبب دوام بالای آن در محیط‌های مرطوب شده است . درب ضد آب از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به درب‌های چوبی هستند ولی از متریال متفاوتی ( مقاوم در برابر رطوبت ) ساخته شده‌اند . اگر به دنبال درب ضد آب با نصب سریع و آسان هستید ، با تیم فروش ما تماس بگیرید .

درب ضد اب در انواع مختلفی متناسب با نیازهای شما تولید می‌شود ، برای اینکه بدانید کدام نوع درب با فضای شما سازگار است باید با ویژگی‌های هر نوع آشنا شوید ، در ادامه مطلب شما را با انواع درب‌ ضد آب آشنا می‌کنیم .

درب ضد آب چیست؟

درب ضد آب ای بی اس ABS

این درب از چندین بخش ساخته شده است ، بخش میانی این درب از جنس ام دی اف و لایه‌های رویی آن از جنسABS  می‌‌باشد و روی آن با یک لایه پلاستیکی پوشیده شده است . لایه ABS خاصیت ضد رطوبتی را به این درب بخشیده و مقاومت آن را در برابر ضربه و فشار نیز بالا می‌برد .

برخی از شرکت‌ها نیز به جای ام دی اف از نئوپان در لایه میانی این درب استفاده می‌کنند که این ماده در مقایسه با ام دی اف مقاومت و دوام بالاتری در برابر رطوبت دارد . این درب ضد آب با نصب سریع و آسان نیز شناخته می‌شود . درب ABS مزایای فراوانی را علاوه بر ضد آب بودن دارد که در مطالب زیر به هر یک از این مزایا به طور مختصر می‌پردازیم ‌.

سازگاری با اقلیم‌های متفاوت : این نوع درب ضد آب با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار است و حتی در شهر‌های شمالی ایران که رطوبت هوا بسیار بالاست ، این درب‌ها کاربردی می‌باشند . این درب‌ها مانع از عبور بخار آب به محیط می‌شوند .

نگهداری آسان : درب ضد آب با نصب سریع و آسان نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی ندارد و تا سالیان سال بدون نیاز به تعویض و تعمیر خدمت می‌کند . در ساختار این درب از هیچ گونه پیچی استفاده نشده و به‌ صورت یکپارچه ساخته شده ؛ از این رو در مقابل رطوبت کاملا مقاوم و سازگار است .

مقاومت در برابر شعله و حرارت : درب ضد اب ABS در مقابل آتش و حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی دارد ‌و در صورت حریق ، سازه درب هیچ آسیبی نمی‌بیند . با انتخاب درب ضد آب با نصب آسان و سریع از شرکت در چوبی از تمامی این مزایا بهره بگیرید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

درب ضد رطوبت GRP

درب ضد رطوبت GRP

درب‌های ضد رطوبت GRP از متریال فایبر‌گلاس ساخته می‌شوند . فایبرگلاس یکی از مشتقات نفت است که در ترکیب با الیاف پشم و شیشه تولید می‌شود . ماده فایبرگلاس خاصیت ضد آب بسیار بالایی دارد و رطوبت هیچ آسیبی به آن نمی‌رساند .

یکی از ویژگی‌های بارز این درب این است که امکان اجرای هر گونه طرح و رنگی روی آن وجود دارد و می‌توانید آن را به صورت سفارشی متناسب با فضای خود به شرکت ما سفارش دهید . البته اگر دهانه درب شما بزرگ است بهتر است به سراغ درب‌های ضد آب ABS بروید . این نوع درب در مکان‌هایی همانند استخر و جکوزی برای ممانعت از خارج شدن بخار آب قرار می‌گیرد ، فضای بیرون از این درب‌ها کاملا خشک و عاری از رطوبت هستند .

این نوع درب ضد آب با نصب سریع و آسان نیز شناخته می‌شود ، ویژگی مثبت دیگری که این نوع درب دارد این است که ترک و تاب بر نمی‌دارد ، این درب‌ها به دلیل شستشو و تمیزی ‌آسان در مکان‌های عمومی همانند بیمارستان و ادارات نیز نصب می‌شوند .

کاربرد درب ضد آب

با نصب درب ضد آب با نصب سریع و آسان فضای داخلی شما از رطوبت و بخار محفوظ می‌ماند و از مضرات محیط مرطوب مانند قارچ و کپک زدگی در امان خواهید ماند .

این نوع درب ضد آب با نصب سریع و آسان در بخش‌هایی از خانه ، اداره یا مکان‌های عمومی که با بخار آب و رطوبت سروکار دارند به کار گرفته می‌شود . این درب در مکان‌های مختلفی چون حمام یا سرویس بهداشتی منازل مسکونی ، ادارات ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، هتل ، آزمایشگاه، استخر ، سونا ، جکوزی ، آشپزخانه و فضای خروجی ساختمان‌ها نصب می‌شود .

ویژگی درب ضد اب

ویژگی درب ضد اب

درب ضد آب با نصب سریع و آسان ، ضد رطوبت و ضد ضربه شناخته می‌شود ، اما این درب ویژگی‌هایی دیگری چون قابلیت رنگ آمیزی و طراحی ، مقاومت و استحکام بالا ، قابل شستشو بودن ، عایق صوتی و حرارتی و ضد ضربه بودن را دارد ‌. این درب‌ها از متریال‌های مختلفی مانند فایبر گلس و پی وی سی با مقاومت بالا در برابر رطوبت ، ساخته می‌شوند . میزان نفوذ پذیری رطوبت در این درب‌ها به ضخامت روکش آن بستگی دارد ، هر چه این مقدار بیشتر باشد میزان عایق رطوبتی آن بیشتر است .

 در پایان

گروه طراحی و تولید شرکت در چوبی درب ضد آب با نصب سریع و آسان را به مشتریان خود در سرتاسر ایران عرضه می‌دارند . این درب را می‌توان در طرح و رنگ دلخواه متناسب با نیاز و فضای خود سفارش دهید ، تیم طراحی و تولید ما در اسرع وقت این درب‌ها را طبق خواسته شما و با کیفیت بالا طراحی ، تولید و رنگ آمیزی می‌کنند همینطور از خدمات نصب رایگان متخصصین ما نیز بهره مند می‌شوید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *