روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند

روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند

روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ؟ اگر شما نیز علاقه مند به دانستن پاسخ این سوال هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید .

روزت درب ضد سرقت در واقع یکی از یراق آلاتی است ، که وظیفه محافظت از قفل و دستگیره درب ضد سرقت را بر عهده دارد . در ادامه‌ مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، با ما همراه گردید ، تا با این قطعه به طور کامل آشنا شوید .

روزت درب ضد سرقت چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله به شما خواهیم گفت که ، روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، روزت یکی از یراق آلات دایره ای شکل درب های ضد سرقت است و روی گاو صندوق قفل نصب می گردد .

روزت یکی از یراق آلات مهمی است که در نفوذ ناپذیری و ایمنی درب ضد سرقت بسیار موثر است ، سارقین برای ورود به منزل اول باید روزت را بشکنند ، سپس از دیگر موانع عبور کنند .

روزت اگر از متریال با کیفیتی تولید شود ، دوام بسیار زیادی خواهد داشت و در مقابل هر گونه تخریبی مقاومت می کند .‌ روزت های درجه یک و با کیفیت در برابر سوراخ شدن یا خم شدن بسیار مقاوم هستند و اجازه دسترسی به مغزی قفل را به سارقین نخواهند داد .

یکی از راهکار های بالا بردن امنیت درب ضد سرقت نصب روزت بر روی محفظه قفل است . در زمان خرید درب را بررسی کنید که مجهز به چنین قطعه ای باشد ، در صورت عدم آن ، سفارش نصب آن را به سازنده بدهید .

حال که پاسخ پرسش روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، را دریافتید ، در ادامه مقاله با ما همراه شوید ، تا با دیگر جنبه های این قطعه نیز آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: خرید درب ضد سرقت ترک

روزت درب ضد سرقت چیست ؟

انواع روزت درب های ضد سرقت

در این بخش از مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، شما را بد انواع این محصول آشنا می کنیم . روزت درب ضد سرقت در انواع مختلفی ساخته می شود .

روزت دو کاسه ای گرد نسبت به سایر روزت ها متقاضیان بیشتری دارد . روزت در انواع تک کاسه گرد و مربعی هم در بازار دیده می شود ، که هر یک از این قطعات از متریال مختلفی ساخته شده اند و سطح ایمنی متفاوتی را به کاربران ارائه می دهد .

 

روزت های موجود در بازار از متریال فولاد ، آلومینیوم و زاماک تولید می شوند . بهترین ، مقاوم ترین و با دوام ترین متریال برای این قطعه ، فولاد است .

قیمت روزت درب ضد سرقت

در این بخش از مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، به بررسی قیمت این قطعه در بازار می پردازیم . قیمت روزت نیز با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور ثابت نبوده و تحت تاثیر تحریم و نوسان دلار ، مدام در حال تغییر است .

به غیر از شرایط حاکم بر اقتصاد کشور ، عوامل دیگری چون متریال ، نوع ، کیفیت ساخت ، رنگ ، برند و … نیز در قیمت گذاری این محصول موثرند .

برخی از سازندگان برای کاهش قیمت از متریال آلومینیوم برای ساخت روزت استفاده می کنند ، در حالی که این متریال ویژگی های حفاظتی را به طور کامل ارائه نمی دهد و به راحتی خم می شود یا می شکند .

‌در ادامه این مبحث از مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، باید گفت که کیفیت روزت نیز در قیمت نهایی آن تاثیر دارد ، روزت های با کیفیت از استاندارد ها پیروی کرده و از متریال درجه یک ساخته می شوند ؛ از این رو قادرند از قفل درب ضد سرقت خانه شما محافظت کنند و امنیت کامل منزل شما را حفظ کنند .

نکات مهم خرید روزت درب ضد سرقت

در آخرین بخش از مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، شما را با نحوه خرید روزت درب ضد سرقت آشنا می کنیم . در زمان انتخاب درب ضد سرقت نیز حتما باید قفل و روزت آن را بررسی نمود، تا از نوع اورجینال و اصلی باشد . بعضی از سازندگان درب ضد سرقت روزت را از برند های دیگر خریداری نموده و در محفظه قفل نصب می کنند ، در این صورت حتما برند روزت را چک کنید ، تا از برند های شناخته شده در بازار باشد .

همچنین در زمان خرید کیفیت روزت را بررسی کنید ؛ زیرا یک قفل با کیفیت نیز نمی تواند ضعف و بی کیفیتی یک روزت را پشتیبانی کند ، در صورتی که روزت بی کیفیت باشد ، قفل به راحتی در هم می شکند .

به بیان دیگر خرید یک درب ضد سرقت گران با قفل با کیفیت اما روزت ارزان و نامرغوب یک کار بیهوده است ، این درب نمی تواند از پس وظایف امنیتی خود بر بیاید .‌

در ادامه این مبحث از مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، باید افزود که پیش از خرید روزت به قفل آن نیز توجه کنید . درب های ضد سرقت با قفل سیلندر دار ، حتما به روزت نیاز دارند . اگر برای قفل سیلندر دار روزت تهیه نشود ، درب به آسانی در برابر حمله سارقین شکسته می شود .

سخن پایانی

مقاله روزت درب ضد سرقت چیست و چگونه به افزایش امنیت یک درب کمک می کند ، توسط گروه صنعتی شرکت در چوبی نگاشته شده است . شرکت در چوبی از برترین تولید کنندگان درب ضد سرقت و یراق آلات در ایران است .

این شرکت تمام محصولات خود را با نهایت دقت و کیفیت بالا تولید می کند ، برای خرید محدولات این برند به سایت در چوبی مراجعه کنید ، از میان محصولات متنوع ، نوع مد نظر خود را سفارش دهید .

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مغزی و قفل درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *