10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت

10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت

وقتی برای اولین بار می‌خواهید وارد یک خانه شوید اولین عنصر که توجه شما را جلب می کند درب ورودی ساختمان است ، در این مقاله 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت را بیان می‌کنیم که در جذاب و زیباتر کردن نمای خانه بسیار موثر است .

نمای بیرونی ساختمان مهم‌ترین و اولین عنصر در نشان دادن نوع ساخت و دکوراسیون داخلی خانه است ‌. درب ورودی نیز در زیباتر نشان دادن نمای بیرونی بسیار موثر است . برای انتخاب درب بیرونی بهتر است‌ با کارشناسان این حوزه مانند مشاوران مجموعه در چوبی مشورت کنید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

ویژگی های درب بیرونی

10 روش برای ارتقای درب تمام چوب برای جذابیت نمای بیرونی ساختمان را بیان خواهیم کرد . در ابتدا به ویژگی های درب بیرونی ساختمان خواهیم پرداخت . درب بیرونی بیشترین اثر گذاری را در زیباتر جلوه دادن نمای بیرونی دارد و می تواند بیشترین تاثیر را بر روی افرادی که برای اولین بار به آن ساختمان می آیند ، داشته باشد .

درب بیرونی را باید با توجه به مصالح به کار رفته در ساخت نمای بیرونی ساختمان انتخاب کرد ، با هماهنگی بین درب بیرونی و نمای ساختمان بیشترین جذابیت و زیبایی درر ظاهر ساختمان ایجاد خواهد شد . درب باید علاوه بر زیبایی بتواند امنیت افراد داخر ساختمان را نیز تامین کند بنابراین جنس درب نیز بسیار مهم است .

درب های بیرونی با توجه به نوع ساختمان می تواند انواع مختلفی داشته باشد . 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت که بیان خواهد شد که با توجه به نوع درب قابل استفاده است . با توجه به نوع ساختمان که جنوبی باشد یا شمالی و یا ساختمان لابی داشته باشد ، درب های بیرونی متغیر هستند و هر کدام ویژگی خود را دارند .

ویژگی های درب بیرونی

روش های جذابیت درب بیرونی

همانطور که گفته شد در این متن سعی داریم 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت ساختمان را به بهترین شکل ممکن به شما معرفی کنیم . مجموعه در چوبی می تواند شما را در انتخاب و خرید درب های مورد نظرتان با بهترین کیفیت ممکن همراهی کند .

  1. استفاده از درب چوبی

درب های چوبی با توجه به جنس طبیعی و زیبای آن‌ها همواره مورد استفاده در ساخت درب‌های بیرونی و داخلی ساختمان‌ها بوده است . درب‌های چوبی بیرونی اغلب برای درب لابی و درب ورود به واحد مناسب است و دارای امنیت مناسب و خوبی هستند .

در این مدل درب‌ها می‌توان با استفاده از ابزارهای مخصوص طرح‌ها و نقش‌های مختلف بر روی آن ایجاد کرد و زیبایی آن را چندین برابر کرد . با استفاده از رنگ‌های مناسب می‌توان علاوه بر زیباتر کردن درب عمر مفید آن را افزایش داد . در ادامه نیز به 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت خواهیم پرداخت .

  1. استفاده از درب چوبی همراه آینه

درب‌های چوبی گاهی با آینه کاری همراه می‌شوند که زیبایی زیادی به درب و نمای ساختمان می دهد ، این درب‌ها غالبا برای درب لابی‌ها و یا ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌شود . در این درب‌ها غالبا از رنگ استفاده نمی‌شود و طرح چوب خود زیبایی خاصی به آن می‌‌دهد .

10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت در جذابیت نمای ساختمان مهم است . برای افزایش عمر این درب‌ها و ضد آب کردن آن‌ها از نوعی رنگ روغنی مخصوص استفاده می‌شود که علاوه بر زیباتر کردن درب ها درخشندگی خاصی به آن‌ها می دهد ‌.

  1. استفاده از درب چوبی همراه شیشه رنگی

این مدل درب‌ها در گذشته با شیشه های رنگی تزئین می شدند و بسیار پر طرفدار بودند ، امروزه از این درب ها بیشتر برای درب ورودی خانه‌ها و یا کافی شاپ ها استفاده می شود . در ادامه به بیان 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت خواهیم پرداخت .

این درب‌ها بسیار نوستالژیک بوده و حس آرامش خاصی به فرد می دهد و به همین دلیل غالب رستوران ها و کافی شاپ هایی که دوست دارند فضای صمیمی و نوستالژیکی داشته باشند از این مدل درب‌ها استفاده می کنند و سبک زیبایی به ارمغان می آورند .

  1. استفاده از درب چوبی یا فلزی با شیشه ی بیرنگ

این درب ها عمدتا در درب لابی ها و ادارات استفاده می‌شود و بسیار شیک هستند . این مدل درب ها بسیار متداول هستند و می توان آن را در بسیاری مکان ها دید . سایز شیشه در درب ها با توجه به نوع ساختمان متغیر است و با توجه به میزان امنیت مکان انتخاب می شود .

در بانک ها و ادارات این درب ها از شیشه های نشکن و ضد سرقت ساخته می شوند ولی برای ساختمان های مسکونی مقدار شیشه بسیار کم بوده و برای زیبایی کاربرد دارد . در ادامه روش های دیگری از 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت را بیان خواهیم کرد .

  1. استفاده از درب های شیشه ای نشکن

این درب ها را در بسیاری از ساختمان ها ، ادارات و مجتمع های تجاری دیده اید که علاوه بر زیبایی باعث شیک تر شدن ساختمان نیز می شوند . این شیشه ها نشکن و غالبا ضد گلوله هستند و امنیت بالایی دارند .

استفاده از درب چوبی یا فلزی با شیشه ی بیرنگ

  1. استفاده از درب های فلزی

درب های فلزی که از ایمن ترین درب های بیرونی محسوب می شوند از دیر باز مورد استفاده قرار می گرفتند و امروزه نیز به علت امنیت بالای آن ها بسیار پر طرفدار است . این مدل را در بسیاری از ساختمان های مسکونی می توان دید .

همانطور که گفته شد از این درب ها بیشتر برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود و با استفاده از رنگ مناسب و طراحی های خاص بر روی آن می توان به زیبایی آن افزود . در ادامه روش های دیگر 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت را بیان می کنیم .

  1. استفاده از درب های لیزری

این درب ها در سال های گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و بسیار پر طرفدار هستند ، با توجه به پیشرفت دستگاه های ساخت این مدل درب ها تنوع زیادی در طراحی و ساخت این درب ها به وجود آمده است و همین امر باعث استفاده ی بیشتر از این مدل درب ها شده است .

همانطور که گفته شد یکی از زیبا ترین روش ها از 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت درب های لیزری هستند ، در این درب ها می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص طراحی های زیبایی بر روی درب ایجاد کرد و نمای خاصی به درب ها بخشید

  1. استفاده از درب های لیزری همراه آینه

این درب ها همانند درب های لیزری توسط دستگاه های مخصوص بر روی فلز و آینه طرح های زیبایی نقش می بندد و این درب ها برای درب های بیرونی و لابی بسیار لوکس و زیبا هستند .

  1. استفاده از درب فلزی طرح دار

درب های فلزی طرح دار برای ساختمان های شمالی و ویلایی مناس هستند که درون محوطه حیاط را نمایان می کنند . این درب ها بسیار شیک و لوکس بوده و نمای زیبایی به ساختمان می دهد .

  1. انتخاب رنگ درب

انتخاب رنگ درب مهم ترین عنصر در 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت نمای ساختمان است . با انتخاب رنگ درب مناسب می توان به جذابیت نمای ساختمان افزود و همچنین عمر مفید درب ها را افزایش داد . رنگ درب می تواند بیشترین زیبایی را در نمای ساختمان داشته باشد .

رنگ درب ها علاوه تنوع در رنگ ، دارای انواع مختلفی است که علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت درب ها می تواند در افزایش عمر مفید درب نیز موثر باشد . در این متن سعی شده 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت را به صورت کلی بیان کرد .

رنگ های روغنی مخصوص درب چوبی با توجه به مانع شده از ورود رطوبت به داخل بافت های چوب از پوسیدگی آن جلوگیری می کند و از شکنندگی درب به علت تابش مستقیم خورشید به آن جلوگیری کند . برای درب های فلزی از رنگ های ضد زنگ استفاده می شود که از زنگ زدگی و پوسیدگی این درب ها جلوگیری می کند .

انتخاب رنگ درب

قیمت درب های بیرونی

همانطور که در 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت بیان شد انواع درب های متنوعی وجود دارد و با توجه به انواع جنس های به کار رفته در ساخت درب ها قیمت آن ها نیز متفاوت است . مجموعه در چوبی با سال ها تجربه در ساخت و تولید درب های بیرونی می تواند شما را در انتخاب و خرید این محصول همراهی کند .

با انتخاب درب بیرونی مناسب می توانید علاوه بر افزودن به جذابیت و زیبایی به ظاهر ساختمان امنیت داخلی ساختمان را نیز تامین کنید ، مجموعه در چوبی سعی دارد درب های مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد .

قیمت درب های بیرونی

کلام آخر

در این متن سعی شد 10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت نمای ساختمان را بیان کرد . انتخاب درب بیرونی به دلیل تاثیر بسزایی که در زیبایی نمای ساختمان دارد بسیار باید مورد توجه قرار گیرد . در این امر بهتر است‌ با افراد باتجربه مشورت کنید تا بتوان بهترین انتخاب را داشت .

شما می توانید برای انتخاب بهترین درب و رنگ برای ساختمان خود با مشاوران و کارشناسان مجموعه در چوبی تماس گرفته و از تجربه آن ها در این امر استفاده کنید . همچنین این مجموعه می تواند درب های مورد نظر شما را با کیفیت بالا برای شما تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند .

10 روش برای ارتقای درب ورودی برای جذابیت ظاهر ساختمان که بیان شد ، با توجه به نوع نمای ساختمان و سلیقه ی فرد انتخاب می شود و استفاده از تجربیات دیگران می تواند انتخاب درست این عنصر مهم در ساختمان را موجب شده و از صرف هزینه ی دوباره جلوگیری کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *