بررسی قیمت درب داخلی ام دی اف

بررسی قیمت درب داخلی ام دی اف

قیمت درب داخلی ام دی اف به نسبت درب های ورودی ارزان تر بوده و استفاده از آن ها دکوراسیون داخلی را زیباتر و اثر گذار تر می نماید .

با وجود این که چوب های مختلفی برای ساخت درب چوبی مورد استفاده قرار می‌ گیرند ، اما ام دی اف گستردگی بیشتری داشته و برای انواع درب داخلی و درب اتاقی انتخاب می‌شود . بررسی قیمت یکی از فاکتور های مهم برای خریداران این محصول بوده که در این مقاله به خوبی به آنها پرداخته ایم .

انواع درب داخلی ام دی اف

ام‌ دی ‌اف به ورقه های نازکی از چوب گفته شده که جزو تولیدات مصنوعی است و به صورت مستقیم از طبیعت استخراج نمی شود . چوب انواع درختان با استفاده از یک سری مواد شیمیایی مانند رزین و یا pvc مخلوط شده و تحت تحمل فشار و دمای بالا به ام دی اف تبدیل می شوند .

نوع فرایند ساخت ترکیبات و مواد شیمیایی به کار رفته شده برای ساخت این محصول متنوع و گسترده بوده و باعث شده تا با انواع ام دی اف در بازار مواجه باشیم . علاوه بر آن برای این ورقه های چوبی از یکسری روکش های چوبی و پلاستیکی استفاده می شود که تنوع این محصول را افزایش داده است .

برای ساخت انواع درب اتاقی ، mdf گزینه مناسبی است . قیمت درب داخلی ام دی اف به نوع mdf کار رفته شده در آن وابسته است . قطعا هر چه از مواد شیمیایی با کیفیت و مرغوب تری برای ساخت این محصول استفاده شود ، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت . انواع درب داخلی ام دی اف بر اساس ضخامت ورق چوبی نوع روکش تعیین خواهد شد .

قیمت درب داخلی ام دی اف چگونه تعیین می شود ؟

قیمت درب داخلی ام دی اف مانند هر محصول دیگری بر اساس قیمت مواد اولیه ، هزینه دستمزد کارکنان ، هزینه استهلاک و تجهیزات دستگاه ها ، هزینه برق مصرفی و غیره تعیین خواهد شد .

برای این محصول نوع ام دی اف به کار رفته شده برای ساخت درب داخلی سایز ، ابعاد ، کیفیت ، بهره مندی از سیستم ضد سرقت ، نوع قفل طراحی شده برای درب و همچنین قیمت یراق آلات تعیین خواهد شد . توجه داشته باشید که درب اتاقی کیفیت بالاتری داشته باشد و شاهد عمر مفید بالایی برای این محصول باشیم . در مقابل قیمت درب داخلی ام دی اف نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت .

بررسی قیمت درب داخلی ام دی اف

خرید مستقیم درب اتاقی ام دی اف

یکی از عواملی که باعث شده قیمت درب اتاقی mdf کاهش یابد ، نحوه خرید این محصول است ‌. زمانی که به صورت مستقیم با تولید کننده وارد معامله شویم و خرید درب داخلی ام دی اف انجام شود ، قطعاً قیمت تمام شده محصول تا حد زیادی نسبت به بازار کمتر خواهد بود .

چرا که محصولات موجود در بازار توسط واسطه ها عرضه و توزیع شده اند . وجود واسطه ها درصدی را بر قیمت محصولات سرشکن کرده و سبب بالا رفتن قیمت درب اتاقی mdf می شود .‌ به همین دلیل خرید بی واسطه و مستقیم از تولیدکننده یکی از راه های کنترل کننده قیمت خواهد بود .

برای این امر می توانید به فروشگاه بزرگ در چوبی مراجعه کنید و بدون دخالت واسطه ها ، مستقیم از تولید کننده درب اتاق مد نظر خود را تهیه کنید .

 

ارزان ترین قیمت درب اتاقی ام دی اف

قیمت درب داخلی ام دی اف به دلیل تنوع ام دی اف به کار رفته شده برای تولید درب ها متنوع می‌باشد . بسیاری از کاربران خواهان خرید این محصول با قیمتی ارزان و مناسب هستند ، به حدی که محصولی باکیفیت را تهیه کرده و مبلغ کمتری را پرداخت نمایند .

معمولاً درب داخلی ام دی اف در یک سایز و ابعاد استاندارد تولید می‌شود ، برای طراحی و ساخت درب اتاقی از روش‌های متعددی پیروی شده است . در بعضی از موارد چند لایه ورق ام دی اف با فاصله و میان تهی در کنار هم قرار می گیرد و درب اتاقی ساخته می شود .

در چنین شرایطی متریال به کار رفته شده برای ساخت محصول کمتر شده و در نهایت قیمت درب اتاقی mdf نیز کاهش خواهد یافت . زمانی که ورق های ام دی اف به صورت فشرده و بدون هیچ گونه فاصله ، برای ساخت درب تمام چوبی اتاقی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند ، قطعاً با قیمت بالاتری برای آنها مواجه خواهیم بود .

از این رو برای یافتن ارزانترین قیمت درب اتاقی ام دی اف می توانید نمونه اول را انتخاب نمایید . فروشگاه بزرگ در چوبی انواع اقسام درب اتاقی mdf را در مدل های متنوع و قیمت های مختلف ارائه نموده است .

بررسی قیمت درب داخلی ام دی اف

برای افزایش زیبا سازی و همچنین مقاومت درب اتاقی ام دی اف با استفاده از چوب های گردو ، راش ، افرا و بلوط روکش هایی برای آن ها طراحی می شود . هر کدام از روکش ها قیمت متفاوتی دارند و افزودن آنها به درب اتاقی ام دی اف سبب بالا رفتن قیمت آنها خواهد شد .

به همین دلیل پیش از خرید این محصول لازم بوده تا قیمت روکش ها را بررسی نمایید . روکش چوب گردو قیمت بالاتری داشته و دارای مزایای بیشتری خواهد بود . چوب راش نسبت به گردو ارزان تر بوده و در برابر ضربه و فشار مختلف کاملا مقاوم است و پس از آن می توان چوب افرا را به عنوان روکش درب اتاقی ام دی اف استفاده نمود .

این چوب نیز قیمت مناسبی داشته و زیبایی خاصی دارد ، چوب بلوط با تنوع رنگ و قیمت مناسبی که دارد تا حد زیادی برای ساخت درب اتاق مورد استفاده قرار می گیرد .‌ برای کنترل قیمت درب اتاقی ام دی اف لازم بود تا به قیمت روکش های به کار رفته شده برای درب ها توجه کنید .

خرید درب اتاقی mdf

برای خرید درب اتاقی ام دی اف به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید که محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می‌کنند . متاسفانه امکان تقلب در تولید درب های اتاقی بسیار زیاد بوده و بسیاری از خریداران متوجه آن نخواهند شد . کسر یک ماده اولیه و یا استفاده از ورق های ام دی اف نا مرغوب باعث می‌شود تا قیمت درب اتاقی mdf تا حد زیادی کاهش یابد .

در چنین شرایط مصرف کنندگان فریب خواهند خورد ، به همین دلیل لازم بود تا با مراجعه به یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید درب اتاقی mdf نمایید ‌. فروشگاه بزرگ در چوبی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان این محصول در بازار بوده که با قیمتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا به صورت اصل و اورجینال محصولات با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد .

نتیجه گیری

قیمت درب داخلی ام دی اف به واسطه عوامل متعددی تعیین خواهد شد ؛ نوع قفل به کار رفته شده برای تولید درب ، کیفیت ام دی اف ، طراحی ساختار فیزیکی آن ، نحوه ورود کالا به بازار مصرف و همچنین روکش به کار رفته شده برای درب اتاقی ام دی اف ، در کنار هم بهای تمام شده محصول را تشکیل خواهند داد .

متاسفانه فروشگاه های ارائه دهنده درب اتاقی در بازار با هدف کسب سود قیمت‌های نجومی و هنگفتی را برای محصولات تعیین می نمایند . برای خرید انواع درب اتاقی با قیمتی مناسب کافی به فروشگاه در چوبی مراجعه کنید و از این مرکز بهترین درب های موجود در بازار را تهیه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *