تاریخچه درب ضد سرقت

تاریخچه درب ضد سرقت

همان طور که آگاه هستید امروزه در منازل و ادارات از درب های ضد سرقت استفاده می کنند .

این درب ها دارای مزیت ها و ویژگی های به خصوصی هستند که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند . اما تاریخچه درب ضد سرقت مقوله ای است که در این مقاله به آن بپردازیم با ما همراه شوید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

تاریخچه درب ضد سرقت

اولین درب ضد سرقتی که ساخته شد در کشور ایتالیا به دست تولید کنندگان تولید و عرضه شد .

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی در ترکیه خط تولید درب ضد سرقت راه اندازی شد .

یکی از دلایلی که باعث راه اندازی خط تولید در ترکیه شد قیمت سرسام آور ساخت درب ضد سرقت در کشور ایتالیا بوده است .

کشور ترکیه با تولید این محصول توانست آن را با قیمت بسیار مناسب تر به فروش برساند .

تاریخچه درب ضد سرقت در این زمان بسته نشد بلکه با فروش و درآمد بالا از این محصول ، تولید کنندگان سعی در گسترش کارخانه های خود کردند و همین امر باعث شد تا به شهرت جهانی دست بیابند .

برای تولید درب های ضد سرقت به بخش های مختلفی نیاز بود تا بتوان یک درب مناسب و با کیفیت تولید کرد .

برای مثال : برای این که تولید کنندگان بتوانند محصول با کیفیت تولید و عرضه کنند باید انواع قفل های دو یا چند تایی را نیز تولید کنند که همین امر نیازمند بخش جداگانه برای تولید می باشد .

همچنین در دیگر بخش ها تولید کنندگان اقدام به تولید یراق آلات مخصوص درب های ضد سرقت کردند که برای اداره کردن تمامی بخش ها و قسمت های مرتبط به تولید درب نیازمند یک میلیون نفر نیرو کار بودند .

مثال های بالا در تاریخچه درب ضد سرقت از اهمیت بالایی برخوردار می باشند تا بتوان یک درب تولید و به بازار ارائه شود .

ایران و تاریخچه درب ضد سرقت در این کشور

ایران در سال های نخست جز کشور هایی بود که از سایر کشور های تولید کننده درب های ضد سرقت وارد کشور خود می کرد .

بعد از گذشت زمان کوتاهی تولید کنندگان در کشور به فکر ساخت و تولید درب های ضد سرقت افتادند و در نهایت توانستند اقدام به تولید این محصول کنند .

چند سالی است که تولید کنندگان در داخل کشور نیاز درب ضد سرقت کشور را فراهم می کنند که از نظر کیفیت با نمونه های خارجی برابر است .

با پشتکار تولید کنندگان داخلی تاریخچه درب ضد سرقت با موفقیت های پی در پی ثبت گشته است .

با توجه به تولید درب های ضد سرقت در ایران با کیفیت بالا و بی نظیر باعث شده تا مهندسین اقدام به استفاده از این درب ها در سازه های خود کنند .

این درب ها هم برای محیط داخلی و هم برای درب ورودی منازل مناسب می باشند .

در مجموعه در چوبی انواع مختلف درب های ضد سرقت در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع تولید و عرضه می شوند .

برای ثبت سفارش می توانید به سایت در چوبی مراجعه کرده و اگر سوالی در رابطه با کیفیت ، قیمت و … داشتید کافیست با پشتیبانی تماس حاصل کرده و در اسرع وقت پاسخ سوالتان را دریافت نمایید .

 

تاریخچه درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت

اگر درباره تاریخچه درب ضد سرقت بدانید خواهید دانست که به علت مزایای بسیاری که در این درب نهفته شده در میان افراد طرفدار زیادی دارد .

برخی از مزایا و ویژگی های مهم درب ضد سرقت به شرح زیر است :

  • آتش باد بودن درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت ساخته شده از استیل گالوانیزه هستند . همان‌ طور که می‌ دانید استیل گالوانیزه در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم است ، به همین جهت اگر در ساختمان به طور ناگهانی آتش سوزی رخ دهد درب های ضد سرقت باعث توقف آتش سوزی خواهد شد .

  • زیبایی درب های ضد سرقت

امروزه تولید کنندگان اقدام به تولید درب های ضد سرقت در طرح های مختلف و جدید کرده‌ اند که می توانید در زمان سفارش درب مورد نظر خود ، طرح مورد نظرتان را نیز برای سفارش مطرح کنید . زیبایی درب در زیبا تر شدن محیط خانه بسیار تاثیر گذار می باشد پس بهتر است در انتخاب طرح و رنگ درب توجه بالایی داشته باشید .

  • عایق بالای درب ضد سرقت

اگر تاریخچه درب ضد سرقت را مطالعه کنید خواهی دانست که این درب ها در برابر سرما ، گرما ، رطوبت و همچنین امواج صوتی بسیار مقاوم هستند .

همچنین در زمان وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله طوفان و خرابی های دیگر کم ترین آسیب را می بینند .

  • درب ضد سرقت ضد فشار ، برش و ضد تخریب است

دربهای ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که بعد از قرار گرفته شدن در چارچوب نمی توان این درب ها را اهرم کاری کرد و به همین دلیل امنیت بسیار بالایی دارد .

  • طریقه نصب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به راحتی و بدون نیاز به نصاب نصب می شوند و هیچ گونه مشکلی در زمان نصب درب ها نخواهید داشت .

خرید درب ضد سرقت

تا به این لحظه اگر با دقت مطالب بالا را مطالعه کرده باشید درباره تاریخچه درب ضد سرقت اطلاعات خوبی به دست خواهید آورد . اما در ادامه درباره نحوه خرید درب ضد سرقت بهتر است اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب انجام دهید .

نکته مهمی که بهتر است در زمان خرید درب ضد سرقت به آن توجه کنید این است که قبل از اقدام به هر کاری از محلی که قصد خریداری محصول را دارید تحقیق نمایید تا بتوانید از اصل بودن درب ها ، کیفیت بالای درب و همچنین قیمت مناسب آن مطمئن شوید .

پیشنهاد ما به شما برای خرید درب ضد سرقت مجموعه در چوبی است . این مجموعه تولیدکنندگان و افراد مجرب اقدام به تولید درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت مناسب می کند همچنین با خرید از این مجموعه و حذف واسطه ها می توانید محصول را با قیمت استثنایی خریداری کنید  .

درب هایی که در این مجموعه تولید و عرضه می‌ شود دارای برند هایی با گواهی ضد سرقت هستند ، همچنین درب های تولید شده دارای روکش طبیعی می باشند . درب های ضد سرقت مناسب برای فروشگاه های بزرگ نیز که دارای امنیت بالایی هستند از جنس لمینوکس ، فولاد و فرفورژه تولید می شوند .

قیمت درب ضد سرقت

حال که درباره تاریخچه درب ضد سرقت دانستید بهتر است درباره قیمت آن نیز اطلاعاتی داشته باشید .

قیمت درب های چوبی همانند دیگر محصولات با توجه به کیفیت مواد اولیه آن متفاوت است .

بهتر است بدانید که هر چه ضخامت ورقه های آلومینیوم بیش تر باشد قیمت درب نیز افزایش خواهد یافت .

کلام پایانی

درب ضد سرقت باید تمامی اجزای آن از کیفیت بالا برخوردار باشد تا بتواند امنیت را برای محیط مد نظر شما فراهم سازد .

برای مثال : اگر در درب های ضد سرقت از قفل و دستگیره کیفیت پایین و معمولی استفاده نمایید بی شک خاصیت ضد سرقت بودن درب از بین خواهد رفت .

در این بخش به پایان مقاله تاریخچه درب ضد سرقت رسیدیم امیدواریم که توانسته باشیم مطالب مفید و مناسب در اختیار شما همراهان گرامی قرار داده باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *