درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی

درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی

درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی از پرفروش ترین تجهیزات چوبی در بازار است ، که با وجود کیفیت بالا از نظر مقاومت و طراحی نیز خاص هستند .

این محصول در اصل نوعی ورق چوبی می باشد که در اثر فرآیند های شیمیایی مختلف تغییر شکل داده است با این حال بسیار مقاوم و مستحکم هستند . بدین خاطر از انواع آن در طراحی اماکن مسکونی ، تجاری و اداری استفاده می گردد .

در ادامه مبحث درباره خصوصیات و قیمت این درب چوبی توضیح داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

معرفی انواع درب ضد آب

با توجه به تقاضای روز افزون درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی در بازار ، شرکت ها جهت توسعه کسب و کار شان به تولید مدل های مختلفی از این محصول روی آوردند .

در بازار این درب در رنگ ، جنس ، مدل و کیفیت های مختلفی به فروش می رسد تا تمامی افراد جامعه با هر سلیقه ای جهت طراحی ساختمان شان از این محصول بهره ببرند .

درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی نوین با محصولات قدیمی تفاوت های بسیاری دارد . این محصول متناسب با نوآوری های حال طراحی می گردد تا علاوه بر ایمنی بالا از نظر کیفیت ، مقاومت و طراحی نیز منحصر به فرد باشند .

درب اولین جزء از طراحی دکوراسیون به حساب می آید . اگر خواهان دکوراسیون های ساده در عین حال سبک در منزل خود هستید می بایست در طراحی داخلی آن از ابزارآلات خاصی استفاده کنید .

درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی از برترین ابزارآلات امنیتی در ساختمان است . این محصول برتر ، زیبایی و ایمنی محیط را تحت تاثیر قرار می دهد . بنابراین تنها بنابر سلیقه به خرید این تجهیز نپردازید بلکه به سبک و رنگ طراحی دکوراسیون نیز اهمیت دهید .

معرفی انواع درب ضد آب

از برترین انواع درب های ضد آب عبارتند از ؛

  • درب ضد سرقت چوبی با روکشPVC :

این محصول از برترین مدل های درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی است . در طراحی این محصول زیبا ، پوشش های شیمیایی همچون PVC یا UPVC نقش دارد . بنابراین جزو برترین گزینه ها برای درب های بیرونی هستند .

درب ضد سرقت با روکش PVC علاوه بر ضد آب بودن در برابر عواملی همچون نور مستقیم خورشید ، ضربات سخت و فشار های بالا نیز مقاوم است .

  • درب ضد سرقت با روکش HDF :

درب هایی ضد سرقت که مجهز به روکش های HDF هستند ، بسیار مرغوب و مستحکم می باشند . از انواع این محصول غالبا در محیط های آپارتمانی استفاده می شود .

از نظر ایمنی فوق العاده هستند ، به طوری که حتی در برابر شلیک گلوله نیز مقاوم هستند . این محصول فوق العاده علاوه بر کیفیت بالا از خصوصیات جالبی همچون ضد آب بودن ، سبک ، عایق رطوبتی و نسوز نیز می‌ باشند .

با استفاده از این محصول در ساختمان ها ، ایمنی محیط به حداقل می رسد . به همین خاطر امروزه این محصول چوبی در بازار ، فروش فوق العاده ای داشته است .

خصوصیات بارز درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی

صنعت چوب از قدیمی ترین صنایع در جهان می باشد . این حرفه در هر دوره ، پذیرای تغییرات جامعه است تا علاوه بر تولید محصولات بروز بر تعداد مشتریان خود بیفزاید .

درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی از محصولات ویژه این صنعت است که علارغم چوبی بودن ، مقاومتی در حد سازه های فلزی دارد .

نمونه اولیه محصول در بازار کولاک به راه انداخت . هم اکنون مدل های مختلفی از درب های چوبی ضد سرقت به تولید انبوه رسیده است تا علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی ، فرصتی برای تولید کنندگان جهت فعالیت در بازار های خارجی باشد .

این درب زیبا داراب خصوصیات مختلفی است . برترین خصوصیت آن ، مقاومت بالا در برابر عوامل خوردگی همچون آب ، سرما ، رطوبت و گرما می باشد .

از این رو مناسب ترین گزینه برای طراحی درب های ورودی هستند . این نوع از درب ها ، ایمنی را به تصویر می کشند . این محصول دارای سه قفل با مکانیسم های مختلف است . سارقان جهت باز کردن این درب ها حداقل بایستی نیم ساعت زمان داشته باشند .

بنابراین اگر امنیت محیط برایتان مهم و حائز اهمیت است ، جهت طراحی سیستم امنیت ساختمان از انواع درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی استفاده کنید .

خصوصیات بارز درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی

خرید درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی

خرید و فروش درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود . چگونگی خرید این محصول به شرایط مشتری بستگی دارد .

در عصر حاضر ، بشر از لحاظ ارتباطی و تکنولوژی به بالاترین حد ممکن رسیده است . بدین خاطر غالبا رونق بازار ها وابسته به خرید های اینترنتی می باشد .

خرید اینترنتی مشکل نیست ، بلکه برای همگان میسر می باشد . شرکت های متعددی در حوزه خرید فروش اینترنتی تجهیزات چوبی مشارکت می کنند .

مجموعه در چوبی از برترین تولید کنندگان در ایران است که بیش از یک دهه در این عرصه فعالیت می کند . خرید درب ضدآب با داشتن ویژگی های ضد سرقت و ایمنی از طریق وب سایت اینترنتی در چوبی آسان می شود .

در وب سایت این شرکت ، محصولات طبقه بندی شده اند . بنابراین تنها با یک سرچ کوتاه می توانید محصول منتخب خود را بیابید و در تعداد مد نظر سفارش دهید .

سخن پایانی

در چوبی جزو ده شرکت برتر در حوزه خرید فروش درب چوبی در کشور است . دسترسی به وب سایت فروش این شرکت برای همگان میسر می باشد .

از این رو خرید درب چوبی ضد آب اصل برای مردم در هر کجای این سرزمین مقدور می باشد . در وب سایت فروش این شرکت علاوه بر ثبت سفارش تان می توانید از خدمات بی نظیری همچون مشاوره نیز استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *