طراحی و ساخت درب تمام چوب

طراحی و ساخت درب تمام چوب

طراحی و ساخت درب تمام چوب از شغل های محبوب در جهان است ، که به فرد در یادگیری هنر اصیل ایرانی نیز کمک می کند . نقش و نگار هایی که بر این محصول ایجاد می شود ، علاوه بر نمایش خطوط چوب ، طرح های زیبایی از طبیعت را نیز به تصویر می کشند .

طراحی درب تمام چوب امری سخت و صد البته لذت بخش است . بدین خاطر در سراسر جهان افراد بی شماری در این حیطه فعالیت می کنند .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و ویژگی این محصول توضیح می دهیم ، ما را دنبال کنید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

آموزش ساخت درب تمام چوب

طراحی و ساخت درب تمام چوب از ده شغل پردرآمد در دنیا است . محصولات تولیدی در این حرفه ، مناسب برای اجرا در فضا های مسکونی و عمومی می باشد .

این نوع از محصولات در عین کیفیت بالا از نظر فاکتور های زیبایی نیز منحصر به فرد هستند ، از این رو با قرار گیری در ساختمان بر زیبایی بصری محیط تاثیر می گذارند .

طراحی و ساخت درب تمام چوب به صورت دستی و مکانیزه انجام می شود . آموزش بر پایه دانش و مهارت است . بنابراین جهت فعالیت در این حرفه می بایست در نخستین مرحله شما دانش شناخت چوب ها و چگونگی استفاده از هر یک را داشته باشید ‌.

اگر به دنبال موفقیت در صنعت ساخت چوب هستید حتما در دوره دوم متوسطه رشته های فنی را برگزینید تا از همان دوران نوجوانی با چوب و ابزارآلات چوبی سر و کار داشته باشید .

در آموزش طراحی و ساحت درب تمام چوب ، سختی های بسیاری پیش روی شما قرار می گیرد . این سختی شاید یک مانع بر سر راه تان باشد ، اما در حقیقت کلید موفقیت تان است .

بنابراین از رو به رو شدن با آن ها هراس نداشته باشید . جهت شرکت در جلسات آموزشی این هنر ، بایستی هدفی برای خود مشخص کنید تا آموزشات برایتان بی معنی نباشد .

اندازه در طراحی ها از اهمیت بالایی برخوردار است . به هیچ وجه به صورت چشمی طول و عرض یک چار و چوب را اندازه گیری نکنید . چشم خطای دید دارد اما وسیله های اندازه گیری همچون متر مطابق با استاندارد های بین المللی طراحی شده اند .

حال که نوع درب چوبی تان مشخص شده است ، می بایست متناسب با نیاز مجموعه نوع چوب محصول را تعیین کنید . در صنعت امروزی بیش از صد ها مدل متریال در کیفیت های مختلف استفاده می شود .

بنابراین در طراحی و ساخت درب تمام چوب مد نظر تان متناسب با شرایط ، نوع چوب را مشخص کنید تا در پایان کار از شاهکار هنری خود لذت ببرید .

در ساخت محصول از ابزارآلات مناسب استفاده کنید . درب تمام چوب دستی با این که حجم عظیمی از فشار های کاری بر دوش نیروهای انسانی است ، اما به شدت سخت و زمان بر می باشد .

اگر می خواهید به دیدگاه یک شغل خوب به این حرفه بنگرید ، از روش های نوین ساخت درب تمام چوب استفاده کنید تا علاوه بر تضمین کیفیت ، از زمان ساخت محصول نیز کاسته شود .

طراحی و ساخت درب تمام چوب در حال حاضر به صورت صنعتی با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی انجام می گیرد . از این رو آموزش ساخت درب ها غالبا بر پایه شناخت ساز و کار ابزارآلات فرآیند تولید است .

آموزش ساخت درب تمام چوب

انواع درب تمام چوب که در ساختمان ها استفاده می شود ؟

در دنیای امروزی در هر ثانیه بشر با تغییرات بسیاری رو به رو می شود . صنعت چوب نیز از این قاعده مستثناء نیست . هم اکنون طراحی و ساخت درب تمام چوب با استفاده از ده ها متریال در کیفیت های مختلف انجام می گیرد .

درب های ساختمان متناسب با موقعیت محصول در شرایط خاصی از دما و فشار هستند . بدین خاطر نمی توان جهت اجرای تمامی درب ها از یک نوع چوب استفاده کرد .

درب های ساختمانی از نظر کیفیت ، مقاومت ، جنس ، طراحی و … با یکدیگر متفاوت اند ‌. در زمان خرید نیز از این نکته بهره بگیرید تا محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه خریداری نمایید .

طراحی و ساخت درب تمام چوب مناسب برای اماکن مسکونی و عمومی در بیش از ده ها مدل مختلف انجام می شود . در جدول ذیل برترین انواع درب تمام چوب را نام برده ایم ، به آن توجه کنید .

ردیف انواع درب تمام چوب فرآیند طراحی و ساخت هر یک
1 درب اتاق MDF این محصول با وجود کیفیت بالا و سطحی صیقلی مناسب ترین متریال جهت طراحی و ساخت درب تمام چوب است ، تا با استفاده از آن طراحی اتاق را دگرگون کنید . فرآیند ساخت این درب ها در چگالی های مختلف صورت می گیرد ، بدین خاطر در ساخت درب های کمد دیواری نیز استفاده می شوند .
2 درب چوبی با روکش HDF طراحی و ساخت این گونه از درب ها با بهره گیری از پوشش های شیمیایی همچون HDF انجام می شود . این پوشش ، محصول را در برابر آب و رطوبت مقاوم می سازد . بر همین سبب می توان در سرویس های بهداشتی نیز از انواع آن بهره گرفت .
3 درب چوبی با روکش ABS طراحی و ساخت درب تمام چوب با روکش ABS در چندین مرحله به صورت پیوسته انجام می شود . جنس پوسته داخلی این محصول از نئوپان است که سطح بیرونی آن توسط رزین های ABS زینت داده می‌ شود . این محصول علاوه بر ضد آب بودن ، شفاف و درخشان نیز هست .

انواع درب تمام چوب که در ساختمان ها استفاده می شود ؟

هزینه طراحی و ساخت درب تمام چوب

هزینه طراحی و ساخت درب تمام چوب به پارامتر های مختلفی همچون نوع طراحی ، جنس ، نوع متریال و … بستگی دارد . اگر محصول مدنظر شما سفارشی باشد ، می بایست بابت خرید آن ، هزینه بیشتری تقبل کنید .

واحد های تولید درب تمام چوب ، جهت زیباسازی این محصول از الگو های اصیل ایرانی همچون مرغ آمین ، جام جمشید ، سرباز بالدار و … استفاده می کنند .

جهت طراحی و ساخت هر یک از انواع این محصول هزینه به خصوصی صرف شده است . از این رو خرید انواع درب ها با قیمتی یکسان محال می باشد .

سخن پایانی

در چوبی از برترین آنلاین شاپ ها در حوزه خرید و فروش درب چوبی است‌ . در این فروشگاه ، محصولات همگی اصل هستند . با مراجعه به وب سایت فروش این شرکت علاوه بر دریافت خدماتی همچون مشاوره می توانید سفارشات تان را با قیمتی نصب بازار به ثبت برسانید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *