درب لابی ساختمان چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؟

درب لابی ساختمان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر این روزها در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش بازسازی منزل مسکونی خود یا ساخت و ساز هستید؛ مطمئنا در میانه و یا پایان راه باید محصولی بی نقص در نقش درب لابی ساختمانی را تهیه کنید. اما گاه این چالش که درب لابی ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد کمی ما را دچار تردید در انتخاب نهایی ساخته است.

همانطور که واقف هستید درب ورودی لابی یا ورودی آپارتمان، با دارا بودن ابعاد بدون تعریف از پیش و همینطور طراحی ویژه و گاها توام با سفارش شخصی معرفی می گردند.

به جرئت میتوان بیان داشت که چنانچه این محصول صاحب ابعاد بدور از نقص و صحیح طراحی گردد و نقش ویژه ای را در روند طراحی ساختمان ایفا نماید؛ تاثیری چشمگیری را بهمراه خواهد داشت. تضمین امنیت ساکنین و ممانعت از بروز هر گونه تهدید و سرقتی در محیط ساختمان لابی را میتوان یکی از ابتدایی ترین فواید بی نظیر آن شمرد.

ویژگی های درب لابی ساختمان

حال که در قسمت پیشین با ماهیت کامل این محصول آشناییت یافتید، باید پاسخی جامع در باب درب لابی ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در دست داشته باشید تا در هنگام انتخاب با کوچکترین ابهامی مواجه نگردید.

زمانی که برای تولید هر نوع درب‌ چوبی از متریال چوب با کیفیت استفاده می شود، خیال مشتری از باب واکنش آن نسب به رطوبت در قیاس با سایر چوب ها آسوده خواهد بود. چرا که در زمان آبکاری از متغیر گشتن شکل و اندازه آن ها خبری نبوده و استقامت تحسین برانگیزش به مقاومت طولانی مدت آن در سال های مدید اطلاق گشته است.

از همین رو حضور جانواران و حشرات موزی چون موریانه، ساس و … را به صفر می رساند. بنابراین می‌توان در پاسخ به سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چوب صاحب کیفیت را به عنوان اولین و اصلی ترین مورد نام برد.

مورد دیگر انتخاب و پیاده سازی یک عایق بسیار خوب هست. عایقی تایید شده به سبب مقاومت در برابر بروز کمترین رطوبت، سرما و گرما و همینطور صوت. این روند باید به گونه ای نتیجه آشکاری را بهمراه داشته باشد که به تجربه احساس آرامش، انرژی و بدور از تنش افراد حاضر در لابی اطلاق گردند.

در مورد بعد استفاده از قفل امنیتی را مورد اشاره قرار می دهیم که بی شک حفاظت از تمام افراد و وسایل و اموال صاحب ارزش حاضر در لابی در گرو آن می باشد و یک ویژگی مهم برای درب لابی ساختمان است. از همین رو درب لابی ضد سرقت به عنوان یک سیستم امنیتی حرفه‌ای، مهمترین عنصر در این حوزه ساخت و ساز به حساب می آید.

البته که نباید کیفیت هر محصول را فدای قیمت پایین انواع مشابه نمود. اما قیمت خوب توام با کیفیت قابل توجه، یکی از موارد دیگریست که آن را در زمره پاسخ به سوال درب لابی ساختمان چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؛ قرار می دهیم.

این مسئله تنها زمانی محقق خواهد گشت که تولید کننده به پاس همراهی و احترام به انتخاب مشتری آن را در برآورد هزینه نهایی اعمال سازد.

حال که پاسخی جامع در به جهت تکمیل سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی باید داشته باشد در اختیار دارید، حتما در زمان خرید موقعیت جغرافیایی خود را نیز درمیان بگذارید. چراکه عموما مناطق شرجی باید دارای درب های باکیفیت تری نسبت به انواع مشابه باشند.

کاربردهای درب ورودی لابی

همانگونه که در پاسخ به سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ به گوشه ای از این مورد اشاره داشتیم؛ ابعاد عملکردی این محصول از لحاظ امنیت، کنترل دسترسی و ترافیک صاحب اهمیت بالایی است. ابعاد درب به شیوه ای طراحی می‌ ‌گردد که احتمال نفوذ هر یک از افراد غیرمجاز را به حداقل رسانده و در مقابل، میزان امنیت مورد انتظار را در روند صعودی قرار می دهد.

موضوع دخیل دیگر در این باره، مدنظر قرار دادن ابعاد مناسب درب به جهت سهولت کامل برای دسترسی لابی است که شامل بهره بردن آسان از سیستم‌های قفل‌های الکترونیکی، کارت‌خوان‌ها و دستگاه‌های تشخیص اثر انگشت می شود. گاهی تداخل و ازدحام، ممانعت و عبور و مرور توام با دشواری، برای ساکنین ریشه در عدم ابعاد مناسب و صحیح درب لابی ساختمان دارد.

 

انواع درب لابی

اما زمانی که سعی داشتیم تا پاسخ جامعی را در مواجه با سوال؛ درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد را در اختیارتان قرار بدهیم، آن را معطوف به مدل یا متریال خاصی ندانستیم. زیرا این محصول صاحب تنوع در ظاهر و نوع متریال بکار رفته در آن می باشد. و به قرار زیر است :

·         درب لابی چوبی

چوب روس، راش، بلوط و گردو کامل خشک، متریال اصلی در روند تولید این محصول محسوب می گردند که در قالب تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه به بازار عرضه می شوند. زیبایی کیفیت دو ویژگی بارز و انکار ناپذیر این مدل محسوب می گردد.

به همین جهت چنانچه در چالش یافتن پاسخ سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد، می باشید؛ جوابی بی چون و چرا تر از معرفی درب لابی چوبی به عنوان یک محصول تمام کمال، با دارا بودن تمام ویژگی های مثبت مورد انتظار نخواهید یافت.

قیمت بالاتر این مدل در قیاس با مدل های رقیب دیگر را نمی‌توان پنهان داشت البته با این تفسیر که صاحب وزن سبک تر و خاصیت بی نظیر ابزارخوری و حالت پذیری بالاتری نسبت به سایرین است.

ساخت جزئی نگر، مدید، با توجه به شرایط اقلیمی، به کارگیری رنگ پلی اورتان و چوب چند لایه پلای وود با هدف افزایش میزان مقاومت درب در مقابل رطوبت را می توان یک تعریف جامع از این محصول خواند.

بیشتر بخوانید: درب ضد سرقت ایرانی

·         درب لابی فلزی

شاید فاخر و زیبایی درب های چوبی در این مدل مشهود نیست اما استحکام و مقاومت، و قیمت پایین ترش بدان محبوبیت می بخشد. در قسمت ابتدایی مبحث و در پاسخ به سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی های داشته باشد؟ به قیمت مناسب به عنوان یک مورد مهم و قابل تامل اشاره داشتیم که مستقیما آن را به نوع فلزی مرتبط خواهد نمود.

·         درب لابی استیل

برخی سلایق این مدل را در اولویت انتخاب قرار داده و آن را شیک ترین و لاکچری مدل در محصول مورد اشاره می‌دانند. از استحکام قابل تحسین این نوع که گذر کنیم باید یادآور گردیم که بی شک تنها با استفاده در سبک های مدرن و لوکس می تواند زیبا جلوه نماید.

حتما شما در جواب به سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ استحکام و دوام را در زمره پاسخ بی چون و چرا خود قرار داده و نسبت بدان وسواس بیشتری به خرج می دهید که در این صورت، این مدل بهترین گزینه ممکن بشمار می رود.

·         درب لابی شیشه ای

همانطور که از نام این نوع درب لابی برمی آید، شیشه سکوریت و نشکن مات یا براق شاخصه اصلی آن محسوب می گردد و لوکس و جذابیت بی نظیری را به دوش می کشد. اما ذره ای گمان نبرید که از میزان امنیت و حفاظت آن کاسته می شود.

زمانی که سعی در یافتن پاسخ سوال درب لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؛ دارید، بی شک انتظار می کشید تا که هر چه سریعتر با گزینه زیبایی به عنوان اصلی مهم مواجه گردید.

نه تنها زیبایی بلکه تصویر فاخری که به ساختمان می بخشد و در نگاه ابتدایی هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد. اینجاست که مدل شیشه سکوریت نهایت زیبایی ذهن شما را پاسخ می دهد.

 

     درب لابی شیشه ای

·         درب لابی ترکیبی

در نوع ترکیبی، هر یک از عناصر چوب، شیشه یا فلز در هم می آمیزند تا تصویری نو و تکرار نا پذیر را بیافریند و هر یک برای حضور در دکوراسیون شایسته و مناسب خود آماده گردند.

کلام پایانی

همانطور که انتظار می رود؛ حال و بعد از پایان یافتن این مبحث باید صاحب مهارت کافی برای خرید درب لابی مناسب ساختمان خود باشید. ما در این مبحث سعی نمودیم تا پاسخی کلی اما مختصر را در باب سوال ویژگی های درب لابی ساختمان چه ویزگی هایی باید داشته باشد؟ را در اختیار قرار دهیم.

حال از شما انتظار داریم تا با در دست داشتن این اطلاعات، حوصله بیشتری به خرج دهید و روند قیمتی و کیفیت محصولات متعدد و مشابه را با یکدیگر قیاس نمایید. در مجموعه در چوبی برآورد قیمت درب لابی وابسته به نوع متریال به کاررفته در آن، ابعاد درب، کیفیت یراق آلات و همینطور تولیدکننده درب معین خواهد گشت.

برای مثال درب های ترک، عریض تر و سنگین تر و همراه با هر ویژگی خاص دیگری نسب به انواع بدون چنین آپشن هایی با قیمت بالاتری همراه هستند.

این مجموعه افتخار دارد تا به پاس همراهی سالیان متمادی شما علاوه بر ارائه تنوع در هر یک از مدل ها وابسته به نوع متریال مورد استفاده، بهترین کیفیت توام با مقرون بصرفه ترین هزینه را برای شما مشتریان عزیز روانه بازار سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *