دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب

دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب

همان طور که می دانید از مهم ترین مشکلات رایج درب های چوبی نفوذ آب به داخل است که در زمان ورود رطوبت درون درب باعث ایجاد پوسیدگی ، خرابی در آن می شود .

به همین منظور یکی دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب رهایی از پوسیدگی درب در اثر رطوبت است .

به دلیل مشکلاتی که در بالا به ان ها اشاره شد همین امر باعث می شود تا دیگر ، عملکرد درب به خوبی روز های اول آن نباشد که در این زمان پیشنهاد ما استفاده از درب ضد اب می باشد .

استفاده از درب های ضد آب در محل هایی که رطوبت در ان ها زیاد است الزامی چرا که به دلیل داشتن خاصیت ضد آب درب استفاده شده از بین نخواهد رفت .

در ادامه بیش تر درباره درب ضد آب ، کاربرد ها و مزیت های آن و دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب خواهیم گفت با ما همراه شوید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

درب ضد آب چیست ؟

در نام این محصول شاهد عبارت ضد آب هستیم ، که بیان کننده استقامت بالای این محصول در برابر هر گونه رطوبت و آب می باشد . از مهم ترین دلایل مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت وجود مواد ضد آب و استفاده کردن از متریال های مخصوص است .

درب های ضد آب در ظاهر هیچ تفاوتی با درب های چوبی معمولی ندارند ؛ این نکته را فراموش نکنید که برخورد رطوبت با درب های چوبی در کم ترین زمان باعث پوسیدگی آن خواهد شد .

اما این رویداد در درب های ضد آب هرگز اتفاق نخواهد افتاد که از مهم ترین مسائلی است که به دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد اب تبدیل شده است .

ضد آب کردن درب های چوبی چگونه امکان پذیر است ؟

امروزه از روش های مختلفی برای ضد آب کردن درب ها استفاده می کنند اما بهترین نوع آن به کار بردن از روکش های ضد آب است .

روکش هایی که برای مقاوم سازی درب ها در برابر رطوبت از آن ها استفاده می شود دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد .

بهترین روکش ضد آب pvc نام دارد که نام ماده تشکیل دهنده این روکش پی وی سی است که با نصب ان بر روی درب می توانید درب های چوبی خود را در برابر رطوبت مقاوم کنید .

از دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب وجود لایه pvc است چرا که اصلی ترین عامل به عنوان محافظ در برابر رطوبت می باشد .

آشنایی با کاربرد درب های ضد آب و دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب

مطمئنا می دانید مهم ترین کاربرد درب ضد آب استفاده از آن ها در محیط هایی است که رطوبت بالایی دارند ؛ اما فراموش نکنید که تنها کاربرد این درب ها به کاربرد آن ها در مکان های خیس نیست .

در ادامه کاربرد های مختلف و دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب را برای شما عزیزان شرح می دهیم :

  • استفاده از درب های ضد آب در سونا ، جکوزی و استخر

یکی از محیط هایی که به درب های ضد آب نیاز دارند استخر ، سونا و جکوزی هستند ؛ اگر بخواهند در این محیط ها از درب های چوبی ، فلزی و یا هر نوع درب دیگری استفاده کنند بعد از گذشت مدت زمانی امکان خراب شدن و پوسیدن آن ها وجود دارد اما درب ضد آب هرگز در این محیط آسیب نخواهد دید .

  • استفاده از درب های ضد آب در بیمارستان ها و مراکز درمانی

به دلیل شستن و شو و ضد عفونی محیط بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده کردن از درب چوبی مناسب نیست چرا که ممکن است با اصابت مواد شوینده و آب درب ها پوسیده و باد کنند پس در این زمان استفاده کردن از درب های ضد آب بسیار مناسب این مکان هستند .

استفاده از درب های ضد آب در بیمارستان ها و مراکز درمانی

  • استفاده کردن از درب های ضد آب در آشپزخانه

آشپزخانه نیز یکی دیگر از محیط هایی می باشد که رطوبت در آن بسیار وجود دارد بخارات که در زمان پخت و پز به وجود می آید و یا شست و شو ظروف و … ممکن است باعث تورم و خرابی درب ها شود پس نتیجه می گیریم که درب ضد آب برای محیط آشپزخانه نیز بهترین انتخاب خواهد بود .

  • استفاده کردن از درب های ضد آب در سرویس حمام و دستشویی

همان طور که می دانید مهم ترین قسمت در خانه ها که بایستی از درب ضد آب برای آن ها استفاده کرد سرویس های حمام و دست شویی هستند ؛ شاید بگویید که درب های آلومینیوم برای این محیط ها مناسب هستند اما وجود درب آلومینیوم به هیچ عنوان جذاب نیست و همچنین در برابر صدا ، رطوبت عایق مناسبی ندارند ؛ دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب مخصوصا مشتریان خانم وجود طرح و رنگ بیشمار این درب ها است چرا که می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی طرحی که با دکور منزلشان زیبایی محیط خانه را دو چندان می کند را انتخاب کنند .

چند مورد از دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب

وجود مزایا و ویژگی هایی که در درب های ضد آب وجود دارد باعث شده تا مشتریان علاقه مند خرید این محصول شوند .

از مهم ترین مزیت های که در لیست دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب قرار گرفته اند عبارت اند از :

  • مقاومت بالای آن در برابر مواد ضد عفونی
  • وجود قابلیت رنگ پذیری در آن ها
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • دارای انواع مختلف طرح و رنگ و همچنین دارای طرح های برجسته
  • بیش تر کردن عایق درب

قیمت درب ضد آب

درب های ضد آب محصولی هستند که مقاومت بالایی نسبت به دیگر درب ها در برابر رطوبت و مواد ضد عفونی کننده مانند وایتکس ، جرم گیر و… دارند همین امر از مهم ترین دلایل علاقه مندی مشتریان به خرید درب ضد آب است .

قیمت این محصول به دلیل نوسانات موجود در بازار ثابت نیست و از درج قیمت معذوریم ؛ اما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر از قیمت آن مطلع شوید .

خرید درب ضد آب

درب های ضد آب باید با بهترین کیفیت تولید شوند تا طول عمر بالایی داشته باشد پس سعی کنید در زمان خرید این محصول به فروشگاه های معتبر و یا سایت های شناخته شده مانند سایت در چوبی مراجعه کنید تا بتوانید خریدی بدون نگرانی انجام دهید .

در سایت نام برده شده مشاورین به صورت شبانه روزی پاسخ گو تمامی سوالات شما هستند و هر گونه اطلاعاتی در رابطه با این محصول نیاز داشته باشید می توانید از مشاورین پاسخ سوالتان را دریافت نمایید .

خرید درب ضد آب

کلام آخر

نکته ای که وجود دارد این است که درب های ضد آب نیز در برخی مواقع به نحوه احسنت در برابر رطوبت مقاومت نمی کنند این مشکل به این دلیل است که راه نفوذی برای ورود رطوبت به چوب وجود دارد ؛ این راه نفوذ می تواند درز بین پی وی سی ها باشد و یا ممکن است محل اتصالاتی که برای متصل کردن درب ایجاد شده محل ورود رطوبت باشد .

سعی کنید برای پر کردن درز ها و از بین بردن راه نفوذ رطوبت از موادی به نام رزین برای پر کردن درز ها کمک بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *