نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب

نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب

همان طور که می دانید در زمان ساخت خانه از اجرا و قطعات مختلفی استفاده می ‌شود که یکی از مهم ترین آن ها درب می باشد .

چرا که درب ها از ورود گرد و غبار و در برابر گرما و سرما محیط خانه را حفظ می کنند ؛ همچنین برای این که بتوان از ورود رطوبت به قسمت های مختلف خانه جلوگیری کرد بهترین انتخاب درب ضد آب است .

در این میان یکی از نکات مهمی که در زمان انتخاب درب باید به آن توجه کرد نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب می باشد .

پس باید قبل از این که اقدام به ساخت درب کنید اندازه گیری درب محل مورد نظر را به طور دقیق و درست انجام داده تا بتوانید هم به زیبایی محیط کمک کرده و هم امنیت خانه خود را ارتقا دهید .

نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب چگونه است ؟

در ادامه مبحث نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب در رابطه با اندازه گیری درب نیز صحبت خواهیم نمود . اندازه گیری درب هم در زمان ساخت خانه نو و هم در زمان تعویض درب بسیار مهم می باشد چرا که در زیبایی و بالا رفتن امنیت محل مورد نظرتان تاثیر بسزایی دارد .

برخی از افراد در زمان اندازه گیری درب دچار اشتباه می شوند این مشکل به این دلیل است که این افراد برای اندازه گیری ، درب هایی که هم اکنون از آن ها استفاده می کنند را ملاک قرار می دهند .

طریقه اندازه گیری اشتباه در به این صورت است که درب قدیمی را از لولا جدا کرده و روی زمین قرار می دهند سپس شروع به اندازه گیری درب می‌ کند که این کار کاملاً اشتباه و نادرست است ؛ برای اندازه گیری درب محل مورد نظر باید از روش استاندارد استفاده کنید .

انتخاب درست روش اندازه گیری بسیار مهم است چرا که برخی از سازندگان درب در زمان محاسبه برای ساخت درب های داخلی اندازه ها را از دیوار به دیوار محاسبه می کنند .

مراحلی که باید برای اندازه گیری در طی کنید به شرح زیر هستند :

تعیین اندازه ارتفاع درب

نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب به این صورت است که باید اندازه گیری را از قسمت داخلی چهارچوب مرتفع ترین بخش آن از انجام دهید و این نکته را نیز فراموش نکنید که در زمان اندازه گیری درب کف پوش آن را نیز در نظر بگیرید چرا که در اندازه درب تاثیر بسزایی دارد .

تعیین عرض درب

در زمان اندازه گیری عرض قاب باید از سه ناحیه قسمت بالا ، قسمت وسط و قسمت پایین قابل اندازه گیری را انجام دهید چرا که ممکن است ابعاد درب در سه قسمت با یک دیگر متفاوت باشد ؛ اندازه گیری کلی کمک می کند تا بتوانید سفارش خود را طبق اندازه قاب تهیه نمایید .

تعیین ضخامت درب

نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب اگر به صورت دقیق انجام نشود ممکن است هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد .

امروزه ضخامت درب های ضد آبی که ساخته می شوند تقریباً ۳۵ میلیمتر می‌باشد اما در بازار شاهد درب هایی هستیم که ضخامت آنها حدوداً ۴۰ یا ۴۵ میلیمتر نیز هستند .

اگر قصد دارید دربی را خریداری کنید و جایگزین درب قدیمی نمایید بهتر است برای اندازه گیری چهار چوب موجود در محل را اندازه گیری نمایید تا بتوانید درب مناسب با اندازه دقیق را تهیه کنید .

توجه داشته باشید که برای اصلاح کردن لبهای درد باید فضای مناسب در نظر گرفته باشید .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

نکاتی برای اندازه گیری صحیح درب

همان طور که می دانید برای این که بتوان درب ضد آب را به طور صحیح در چهارچوب نصب کرد باید نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب را به طور صحیح بدانید تا درب به خوبی در چهار چوب چفت و محکم شود .

در زمان خرید درب چوبی توجه داشته باشید که چارچوب نقش بسیار مهمی در فیکس شدن درب دارد ، فراموش نکنید که اگر قصد دارید از چهار چوب قدیمی استفاده کنید .

حتماً باید دربی که خریداری می کنید را سفارش دهید ، چرا که درب هایی که به صورت آماده فروخته می ‌شوند دارای اندازه و ابعاد استاندارد می باشند و ممکن است با خرید درب آماده به مشکل بر بخورید . ‌

چرا که درب های از پیش ساخته امکان دارد بعد از نصب مشکلاتی به وجود بیاورد ، پس بهتر است اندازه گیری در ب را به شکل اصولی انجام دهید .

این موضوع برای کسانی که قصد دارند درب های خانه را نو کنند اما از چهار چوب های قدیمی استفاده کنند بسیار نکته مهم و کلیدی است .

نکات کلیدی به عنوان نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب

نحوه اندازه گیری و سفارش دهیی درب ضد آب دارای چند نکته مهمی است که می ‌توانید با رعایت این نکات اندازه گیری را به شکل اصولی پشت سر بگذارید.

با رعایت تمامی اصولی که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد می توانید دربی را سفارش دهید که سازنده می تواند با وجود اندازه های استاندارد سفارش شما را به طور دقیق و با کیفیت به شما تحویل دهد .

  • اگر قصد دارید برای ساختمان نوساز در خریداری کنی بهترین زمان برای اندازه گیری محل مورد نظر بعد از تمام شدن دیوار کشی و پوشش کف است علت این است که بعد از تمام شدن کف ساختمان ارتفاع داخلی ورودی متغیر خواهد بود که این موضوع در مورد محل عرض درب و چهار چوب نیز صدق می کند .
  • اگر نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب را نمی دانید می‌ توانید با تماس گرفتن با پشتیبانی سایت در چوبی اندازه گیری به شیوه صحیح را بیاموزید و یا می توانید ابعادی را که اندازه گیری می کنید با میلی متر بر روی کاغذ ثبت کنید تا سازنده درب بتواند اندازه دقیقی از اندازه گیری شما را به دست بیاورد .
  • فراموش نکنید که در زمان سفارش درد به محل قرار گرفتن دستگیره نیز توجه کنید چرا که بسیار مهم است در به شما از کدام جهت باز می شود .

نحوه صحیح اندازه گیری

  1. در قدم اول باید تصمیم بگیرید که قصد دارید از چهارچوب قبلی استفاده کنید یا خیر
  2. در مرحله دوم باید محل نصب دستگیره را مشخص کنید
  3. در ادامه اگر از چهار چوب قدیمی استفاده می کنید باید آن را اندازه بگیرید
  4. همچنین برای اندازه گیری عرض درب بهتر است قسمت تو رفتگی چهارچوب را مد نظر داشته باشید
  5. فراموش نکنید که ارتفاع چهارچوب را نیز اندازه‌ گیری کنید این کار را بهتر است مانند مرحله قبل انجام دهید و قسمتی که بیش ترین ارتفاع را دارد در نظر داشته باشید
  6. بهتر است قبل از ارائه اندازه های درب به سازنده یک بار دیگر با دقت تمامی اندازه های درب را مجدد اندازه گیری کنید تا با خیالی راحت بتوانید درب مد نظر را سفارش دهید .
  7. بهتر است درب مد نظر خود را از فروشگاه یا سایت معتبر خریداری کنید که پیشنهاد ما ثبت سفارش در سایت در چوبی است نحوه اندازه گیری و سفارش دهی درب ضد آب را می توانید از سایت نام برده شده بیاموزید این کار در کم ترین زمان با برقراری تماس با مشاورین و پشتیبانی امکان پذیر خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *