راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان

راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان

در هنگام خرید درب ورودی حتما به راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان دقت کنید تا با اطلاعات کافی خریدی موفق داشته باشید . درب ورودی اولین موئلفه در معرفی طراحی داخلی ساختمان مسکونی و یا تجاری است بنابراین دقت در خرید آن بسیار ضروری است .

درب ورودی علاوه بر زیبایی باید با نمای ساختمان تناسب داشته باشد و چون دسترسی افراد خارج از ساختمان را به داخل ساختمان فراهم می کند باید از لحاظ امنیتی نیز مناسب و کار آمد باشد . در هنگام خرید این محصول باید با دقت کامل به تمام ویژگی‌های آن توجه کرد .

تاثیر اقلیم بر درب ورودی

راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان شامل آشنایی با انواع اقلیم شهرها نیز می‌شود . در شهر‌های شرجی به دلیل رطوبت زیاد هوا زنگ‌زدگی و فرسودگی درب‌های فلزی بسیار اتفاق می‌افتد برای جلوگیری از این امر باید از رنگ‌های ضد زنگ مناسب استفاده کرد .

در شهر‌های گرم و خشک به دلیل تابش مستقیم نور خورشید به درب استفاده از درب‌های تمام چوبی مناسب نیست چون نور مستقیم خورشید به مدت طولانی به این محصول تابیده و باعث پوسیدگی و کم شدن طول عمر مفید آن‌ها می‌شود . بنابراین دقت در نوع اقلیم در انتخاب درب بسیار مهم است .

انواع درب ورودی

درب‌های ورودی از تنوع زیادی در طرح و جنس برخوردارند بنابراین اولین نکته که باید به آن در راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان بیان کرد انتخاب درست نوع متریال بکار رفته در آن است . برای خریدی آسوده بهتر است‌ با انواع درب آشنایی داشته باشیم .

  • درب تک لنگه یا نفر رو : این مدل دارای عرض کم است و برای رفت و آمد اشخاص استفاده می‌شود . این مدل را می‌توان در درب ورودی اکثر آپارتمان‌ها دید .
  • درب یک و نیم لنگه : این مدل از یک درب در اندازه ی درب تک لنگه و یک درب کوچکتر ساخته شده است . این مدل را می‌توان در درب ورودی خانه‌های جنوبی و یا برخی ساختمان‌های اداری و تجاری دید .
  • درب ماشین رو یا پارکینگ : همانطور که از اسم این مدل می‌توان فهمید این درب برای ورود ماشین به حیاط و یا پارکینگ است . این مدل برای خانه‌های شمالی ماشین رو و یا پارکینگ‌ها کاربرد دارد .

در این مقاله سعی می‌کنیم با پرداختن به راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان شما را در خرید این محصول ضروری راهنمایی کنیم . مجموعه در چوبی با بیش از نیم قرن تجربه در این صنعت آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما عزیزان است ، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان در چوبی تماس بگیرید .

انواع جنس درب ورودی

 

همانطور که گفته شد درب‌های ورودی با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند . شما علاوه بر مدل مورد نظرتان باید با انواع این متریال‌ها و ویژگی‌های آن‌ها نیز آشنا باشید تا خریدی آسوده داشته باشید . در مقاله‌ی راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان سعی شده به صورت اجمالی شما را با انواع این متریال‌ها آشنا کنیم .

محصولات : درب ضد آب

 

  • جنس چوبی : این مدل به دلیل رنگ پذیری عالی و قابلیت حکاکی بر آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این مدل به دلیل امکان رنگ‌آمیزی و حک اشکال گوناگون دارای تنوع بسیاری است و اغلب در درب ورودی آپارتمان‌ها استفاده می‌شود .
  • جنس فولادی : این مدل نسبت به مدل چوبی در برابر دمای شدید و آب و هوا مقاومت بیشتری دارند . اگر به امنیت اهمیت زیادی می‌دهید این درب‌ها امنیت بالایی دارند .
  • جنس آلومینیومی : این مدل در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بسیار مقام هستند . این مدل بعد از مدل چوبی گران ترین مدل درب است .
  • جنس فایبر گلاس : این مدل به دلیل زیبایی و کیفیت عالی طرفداران زیادی دارد . مقاومت این مدل در برابر دما و عوامل طبیعی بسیار زیاد است .

در مبحث راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان باید به تمام زوایای خرید این محصول دقت و توجه کرد . درب ورودی بیشترین تاثیر را در زیبایی نمای خارجی ساختمان دارد بنابراین انتخاب درست و مناسب این محصول بسیار ضروری است .

راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان

رنگ درب بیرونی

رنگ درب بیرونی باید با رنگ و مصالح به کار برده شده در نمای ساختمان مهم است . در راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان سعی شده شما را با خرید درب مناسب راهنمایی کنیم . در انتخاب رنگ درب علاوه بر رنگ انتخابی باید به نوع آن هم دقت کرد .

رنگ‌های ضد زنگ برای درب‌های فلزی بسیار مهم است زیرا از زنگ‌زدگی و فرسودگی آن جلوگیری می‌کند و عمر مفید آن را زیاد می‌کند . رنگ‌های روغنی و جلا دهنده برای درب‌های چوبی مناسب هستند زیرا از پوسیدگی آن به دلیل تابش نور خورشید و یا رطوبت پیش گیری می‌کند .

طرح درب بیرونی

همانطور که در مقاله‌ی راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان بیان شد درب‌های بیرونی در طرح های مختلفی ساخته می‌شوند . امروزه با توجه به‌ پیشرفت ابزار آلات تنوع در طرح درب‌ها نیز بیشتر شده است و می‌توان اغلب طرح های مختلف را بر روی این محصول ایجاد کرد . مجموعه‌ی در چوبی با ابزار آلات مناسب خود آماده‌ی تولید درب‌های در خواستی شما در طرح های مورد نظر‌تان است .

دستگیره و یراق آلات درب بیرونی

لولاها یکی از مهم‌ترین ابزارهای درب است و بهتر است از جنس ضد زنگ آن استفاده شود تا طول عمر بیشتری داشته باشد . کیفیت قفل در داشتن امنیت کافی بسیار مهم است و باید در خرید این محصول بسیار دقت کرد . وجود دستگیره نیز بسیار ضروری است و جنس و طرح آن کاملا به سلیقه ی فرد بستگی دارد .

راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان

قیمت درب بیرونی

راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان به شما در انتخاب درب مناسب با بودجه ی مورد نظرتان کمک می‌کند . با توجه به تنوع در متریال و نوع این محصول قیمت آن نیز متغیر است . برای آگاهی از قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان مجموعه در چوبی تماس بگیرید .

این مجموعه توانسته با کیفیت عالی و قیمت مناسب و به صرفه ی خود نظر مشتریان خود را جلب کرده و بهترین خدمات را به آن‌ها عرضه کند . کارشناسان مجموعه در چوبی آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره به هموطنان عزیز هستند تا آن‌ها را انتخاب دربی مناسب همراهی کنند .

حرف آخر

برای خرید درب مناسب حتما به ویژگی‌های گفته شده در مقاله‌ی راهنمای خرید درب بیرونی ساختمان دقت کنید تا بتوانید با خیالی آسوده به خرید این محصول بپردازید . طرح ، مدل ، رنگ و کیفیت این محصول در انتخاب و خرید آن بسیار مهم است .

قبل از ورود به هر ساختمانی اولین عنصری که با آن رو به رو هستیم درب ورودی است و همین عنصر باعث پیش داوری ما از طراحی و امکانات داخل آن می‌شود . مجموعه در چوبی آماده است شما را در انتخاب و خرید درب بیرونی مناسب برای ساختمانتان یاری کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *