قیمت درب چوبی برای اتاق خواب

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب شاید تا حدودی گران باشد ، اما با وجود کیفیت بالا و تنوع بالا رنگ و سبک می ارزد . این محصول برتر جزئی از طراحی دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود .

به همین خاطر در حین خرید تنها کیفیت و قیمت محصول مهم نیست ، بلکه پارامتر های دیگری همچون رنگ و سبک درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره قیمت درب های چوبی مختص به اتاق خواب توضیح داده شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب

قیمت انواع درب چوبی برای اتاق خواب

در ادامه مقاله قیمت درب تمام چوبی برای اتاق خواب ، به معرفی انواع این محصول می پردازیم . در طراحی و ساخت هر یک از درب های چوبی از متریال و علوم به خصوصی استفاده می گردد . بر همین اساس در بازار نیز با قیمت های مختلفی به فروش می رسند .

از گذشته های دور جهت ساخت درب ، میز ، صندلی و … از چوب درختان استفاده می کردند . چوب از مناسب تدین و مرغوب ترین متریال ها می باشد ، لذا حتی پس از ساخت بهره وری در فرآیند ساخت محصولات باز هم زیبایی و ظرافت خود را حفظ می کند .

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب نباید مهم ترین فاکتور در انتخاب آن باشد ، چرا که تا حدودی قیمت و کیفیت محصول به هم وابسته هستند . از آن جایی که در عصر حاضر ، طراحی دکوراسیون ساختمان ها به خصوص منازل از اهمیت بالایی بهره مند می باشد، استفاده از محصولات چوبی بین مردم جهت زیباسازی محیط باب شده است .

محصولات : درب داخلی

 

درب چوبی از مهم ترین ابزارآلات طراحی دکوراسیون به حساب می آید.با استفاده از درب چوبی در زیباسازی و دیزاین فضای داخلی ساختمان ، طراحی دکوراسیون محیط از همان ابتدا ، جذاب و چشم نواز می شود .

به همین خاطر امروزه ، افرادی که در حیطه کاری فعال هستند،از تولید و فروش درب چوبی،سود کلانی به دست آورده اند . این گونه از محصولات در عین کیفیت بالا ، بافت زیبای چوب را نیز به رخ مشتریان می کشند .

از این رو غالبا در اکثر طراحی های دکوراسیون در مدل و سبک های مختلفی استفاده می شوند . درب چوبی با روکش PVC از برترین و مقاوم ترین انواع این محصول در بازار است . قیمت درب چوبی برای اتاق خواب تا حد زیادی به قیمت تک تک متریال بکار رفته شده در تولید نیز وابسته است .

در فرآیند ساخت این محصول جهت افزایش مقاومت و درخشندگی آن از پوشش های PVC بهره برداری می شود . از این رو محصول حتی زا وجود رطوبت بالای محیط دچار پوسیدگی نمی شود‌ . بر همین سبب نسبت به دیگر درب های چوبی نیز گران ‌تر هستند .

درب چوبی HDF از دیگر مدل های این محصول است . در طراحی این درب برتر از کلاف روسی و شبکه هانی کام از کیفیت بالایی بهره مند می باشد . البته ناگفته نماند از طرح های برجسته نیز در زیباسازی این درب استفاده می شود . بنابراین در عین مقاومت بالا ، زیبا نیز هستند .

فناوری HDF با این که جزو بهترین های صنعت است ، اما عاری از ضعف نیست . درب های چوبی که در مدل اچ دی اف تولید مس شوند دارای قیمت مناسب تری هستند . از این رو در بازار نیز مشتریان بیشتری خواهان خرید این محصول می باشند .

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب به چه پارامترهایی بستگی دارد ؟

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب متغیر است . کمپانی هایی که در حوزه تولید و فروش این محصول مشارکت دارند ، روزانه بیش از صد ها مدل درب اتاق را راهی بازار مصرف می کنند .

از این رو تنوع بین درب های چوبی از نظر قیمت ، مدل ، سبک ، رنگ و … بسیار است . بر قیمت این محصولات ، پارامتر های مختلفی تاثیر دارد . نوع درب مهم ترین پارامتری است ، که قیمت محصول را تعیین می کند .

از آن جایی که فرآیند تولید محصولات یکسان نیست ، انواع درب های چوبی با قیمت متفاوتی به فروش می رسند . البته ناگفته نماند ، نوع چوب به کار رفته در ساخت درب نیز بر ارزش آن می افزاید .

چوب گردو از محبوب ترین و پرمصرف ترین متریال ها در صنعت است . این ماده مرغوب دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . درب هایی که از این جنس چوب تولید می گردند نسبت به دیگر محصولات مشابه بازار از قیمت بالاتری بهره مند هستند .

شرایط تولید ، برند ، سایز ، کیفیت و نرخ ارز و دلار از مهم ترین فاکتور هایی است ، که بر قیمت درب چوبی برای اتاق خواب تاثیر دارد . مشتریان عزیز باید در زمان خرید به این فاکتور ها توجه داشته باشند ، تا علاوه بر تجربه خریدی سودمند ، بابت سفارش احساس اصل هزینه پرداخت کنید .

قیمت روز درب چوبی برای اتاق خواب

قبل از خرید درب چوبی برای اتاق خواب ، حتما درباره قیمت روز محصول پرس و جو کنید .در عصر حاضر ،بازار پر از فروشندگان فیک فروش است ، که اندیشه آنان از خرید و فروش این محصول تنها کسب سود بیشتر می باشد .

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب طبق صنف فروش تعیین می گردد . در بازار، تنها عده کمی از فروشندگان محصول به دنبال جلب رضایت مشتریان هستند . از این رو شما باید جهت خرید درب چوبی با قیمت مناسب در بازار به دنبال مراکز خرید و فروشگاه های مطمئن باشید .

در چوبی از برترین و با سابقه ترین شرکت های اینترنتی در این حوزه تولیدی _ خدماتی می باشد . مدیران شرکت در چوبی همواره در تمام فصول سال ، مشخصات و قسمت روز درب چوبی را در وب سایت خود درج می کنند .

با رجوع به وب سایت اینترنتی این شرکت ، علاوه بر اطلاع از قیمت درب چوبی برای اتاق خواب ، می توانید از تخفیفات ماهیانه ما نیز استفاده کنید تا انواع محصول را با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید .

 

قیمت درب چوبی برای اتاق خواب

سخن پایانی

در مبحث قیمت درب چوبی برای اتاق خواب عوامل موثر در تعیین قیمت محصول را مورد بررسی قرار دادیم . در چوبی از باسابقه ترین آنلاین شاپ ها در عرصه تولید و توزیع محصولات چوبی همچون درب چوبی می باشد .‌ در این شرکت ، انواع درب چوبی با قیمت هایی مقرون به صرفه عرضه می نمایند . به همین خاطر در این شرکت ، اکثر اقشار جامعه از صنف ضعیف گرفته تا ثروتمندان همگی وسع خرید محصول را دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *