مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی

مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی

در این مقاله سعی داریم تا با مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحت را تجربه کنید. فروشگاه در چوبی عرضه کننده بهترین درب های سرویس بهداشتی خرید را برای شما عزیزان آسان نموده است .

محیط سرویس بهداشتی از آن جا که در تماس با آب و بخار است ، همیشه مرطوب بوده و از این رو درب های چوبی سرویس بهداشتی به مرور زمان پوسیده می شوند . بهترین جنس برای انتخاب درب های سرویس بهداشتی ، دربی است که رطوبت را جذب نکند و پوسیده نشود .

معایب استفاده از درب های سرویس بهداشتی چوبی

در گذشته تنها خرید درب های چوبی بسیار رواج داشت که با جنس چوبی و یا MDF در بازار عرضه می شد . درب های چوبی چون جاذب رطوبت هستند بعد از مدتی در اثر تماس با آب و یا رطوبت دچار تغییراتی می شوند و به مرور زمان پوسیده خواهند شد . در ادامه به مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت .

درب های چوبی به دلیل جاذب بودن رطوبت و آب بعد از مدتی دچار پوسیدگی می شوند . همانطور که می دانید محیط های مرطوب محل مناسبی برای رشد باکتری و میکروب هاست و در چوبی مرطوب که به مرور زمان پوسیده شده محل مناسبی برای رشد آن ها خواهد بود .

با مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توان اطلاعات کاملی در این حوزه پیدا کرد تا با خیالی راحت خرید خود را نهایی نمایید . با گذشت زمان استفاده از درب های چوبی کم تر شده و افراد به درب های ضد آب روی آورده اند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09397887724

 

ویژگی های درب ضد آب

درمقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی متوجه خواهیم شد درب های ضد آب در واقع درب هایی هستند که از نفوذ رطوبت و آب به داخل آن جلوگیری می کند و راهی برای نفوذ رطوبت ندارند . از آن جا که رطوبت به داخل آن نمی تواند نفود کند ، محل مناسبی برای رشد باکتری ها و میکروب ها نیست .

این درب های با گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی شوند و تا سالیان طولانی می توان از آن ها استفاده نمود . درب های ضد آب در برابر خط و خش نیز مقاوم هستند که همین مساله باعث تمایل افراد به جایگزینی این درب های با درب های چوبی شده است .

انواع درب های ضد آب

درب های ضد آب در جنس های مختلف با قیمت های مختلف در بازار عرضه می شوند . با مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توان به مزایای این محصول نسبت به محصوالات چوبی اشراف کامل داشت .

برخی از در ب های ضد تماما از مواد ضد آب ساخته می شوند و برخی روی لایه ام دی اف یک لایه ضد آب استفاده می شود . همانطور که مشخص است درب هایی که جنس شان تمام ضد آب است کیفیت بالاتری دارند و آن دسته که از روکش ضد آب استفاده می شود کیفیت قابل قبولی خواهند داشت .

درب ضد آب ABS

این درب ها هم قابل استفاده برای سرویس بهداشتی و حمام هستند و هم می توان از آن ها برای اتاق خواب ها استفاده کرد . درب های ضد آب ABS در واقع داخل درب MDF است که با روکش ABS پوشانده می شود و دور تا دور درب توسط رزین پوشانده می شود تا کاملا از ورود رطوبت به داخل آن جلوگیری نماید .

با مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توان گفت درب های ضد آب هم چون ABS می تواند جایگزین مناسبی برای درب های چوبی باشد . این درب های ضد آب کیفیت بالایی دارند و بعد از گذشت زمان پوسیده نخواهند شد .

مزایای درب ضد آبABS  ؛

  • سبک بودن روکش ABS
  • مقاوم در برابر رطوبت و نم
  • ضد خش
  • مقاوم در رشد باکتری ها در آن

درب ضد آب PVC

در مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی درب های ضد آب دارای مقاومت بالایی هستند و از نفوذ رطوبت و نم به داخل درب جلوگیری می نمایند . سرویس بهداشتی محلی است که همیشه مرطوب و نم دار است بنابراین باید از درب های ضد آبی هم چون PVC در این مکان استفاده نمود .

در این میان هم درب های تمام PVC قابل خرید هستند و هم درب های ضد آب با روکش PVC که داخل درب از MDF استفاده شده است که از طریق روکش PVC خاصیت ضد آبی پیدا می کند . می توانید با کیفیت ترین درب های ضد آب را از مجموعه در چوبی تهیه نمایید .

مزایای استفاده از درب ضد آب PVC

  • مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه
  • قابل شستشو بودن
  • نصب راحت و آسان
  • عدم نفوذ رطوبت و آب به داخل آن
  • ضد خش
  • عدم رشد باکتری ها در آن

قیمت درب های ضد آب

قیمت درب های ضد آب با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن متفاوت است ، می توانید با توجه به بودجه خود آن را تهیه کنید . مجموعه در چوبی سعی دارد تا این درب های ضد آب را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد .

با مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توان نتیجه گرفت که خریداری درب های ضد آب بسیار به صرفه است . با خرید این محصول از یک مجموعه معتبر می توان به کیفیت این محصول اطمینان پیدا کرد .

کلام آخر

با گذشت زمان و ساخت محصولات جدید با فناوری روز ، استفاده از درب های چوبی برای سرویس بهداشتی بسیار کاهش پیدا کرده است . به راحتی بعد از مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توان به اهمیت خریداری درب های ضد آب پی برد .

مجموعه درب چوبی با تولید با کیفیت ترین درب های ضد آب با قیمتی مقرون به صرفه یکی از بهترین های این حوزه است . این مجموعه همیشه در تلاش است که با خدمات خوب خود ، رضایت مشتریان را جلب نماید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنند .

بعد از مقایسه درب ضد آب با سایر درب‌های سرویس بهداشتی می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات ، اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره با مجموعه در چوبی تماس گیرید تا با داشتن اطلاعات کافی خرید خود را نهایی سازید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *