درب آماده|چارچوب آماده ( بدون اتلاف وقت و سریعترین زمان تحویل)

درب آماده

برخی مواقع مشتریان به دلایل مختلف و نبود زمان کافی برای ساخت به دنبال درب ها و چارچوب های آماده می گردند.

فروشگاه در چوبی در راستای آسان کردن امر خرید درب آماده برای شما عزیزان تدبیری اندیشیده است . ما برای شما عزیزان درب ها و چارچوبهایی را از قبل اماده ی فروش کرده ایم که شما در صورت نیاز مجبور به تحمل زمان ساخت نباشید و بتوانید محصول مورد نظر خود را در لحظه تحویل بگیرید.

دربهای اماده ی موجود در انبار ما نصب نشده اند برای آن که مشتریان بتوانند در انتخاب دستگیره یا خرید جدا گانه درب و چارچوب طبق نیاز و سلیقه ی خود اقدام بفرمایند.

درب های آماده فروشگاه در چوبی از جنس درب های اچ دی اف مدل دوقاب با سایز های پر تکرار است که سایز های آنها به شرح زیر است :

62.5 در 210

72.5 در 210

82.5 در 210

92.5 در 210

 

سایز این دربها تا حدودی قابل اصلاح نیز می باشد و می توان آنها را تا 1 سانت از عرض و 15 سانت از قد کوتاه کرد .

قطر ورق این درب ها سه میلی متر و دارای آستر سفید برای آسانتر شدن رنگ آمیزی می باشند

درب ها به جز مورد 62.5 در 210 که ساخت ترکیه می باشد همه از روکش اچ در اف ایرانی هستند و بازوی آنها از چوب روس درجه یک به قطر5 الی 7 سانت ساخته شده و داخل درب از شبکه هانی کامب گرید یک استفاده شده است.

چارچوب های اماده ی در چوبی

چارچوب های این دربها نیز در انبار فروشگاه همیشه موجود است . مدل چارچوبها ی اماده فرانسوی و قطر ورق 2 میلی متر و سایز کف انها 13 سانت می باشد لازم به ذکر است که کارگاه ما قادر است چارچوب را با سایز مورد نظرتان نیز در کمتر از یک ساعت ساخته و در اختیارتان قرار دهد چارچوب ها فاقد آستانه می باشند .

 

سایز چارچوب های موجود در فروشگاه در چوبی عبارتند از :

70 در 220

80 در 220

90 در 220

100 در 220

 

از همه ی اندازه های چارچوب ها هم چپ باز شو و هم راست باز شو موجود می باشد .

درب آماده | درب های ضد سرقت آماده در انبار در چوبی

در انبار های ما تعدادی از مدل های ضد سرقت نیز همیشه موجود می باشد که شما می توانید به محض سفارش انها را در ساعات اداری تحویل بگیرید . جنس رویه درب ها و قفل و یراق و فلز بکار رفته در درب ها مختلف می باشد. نسبت درب های ضد سرقت روکش پی وی سی و تنوع طرحی انها از درب های روکش چوب در قسمت موجودی انبار فروشگاه بیشتر می باشد .و همچنین در مورد یراق های به کار رفته در درب آماده ی ما به خصوص درب های ضد سرقت ارزان قیمت می توان گفت که بیشتر موجودی با قفل های ایرانی می باشند و به نسبت کمتر با قفل یراق کاله ترک نیز در انبار موجود می باشد . سایز بیشتر انها ( پشت در پشت چارچوب ) 105 در 210 می باشد تعداد کمتری نیز در سایز 110 در 210 موجود است . در خصوص فلز های استفاده شده در درب ها و ضخامت چارچوب ها هم همین نسبت قیمت به جنس صدق می کند . قیمت نصب دربها چه در خصوص درب های ضد سرقت و چه در خصوص درب های داخلی جداگانه محسوب میشود و این مقوله برای حمل هم به همین منوال است . برای اطلاع از لیست موجودی ضد سرقت های ما و دریافت لیست قیمت و یا مشاوره و بازدید با شماره تماس های فروشگاه در ارتباط باشید .

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی

 

دستگیره و یراق درب آماده داخلی

برای تسهیل خرید درب آماده و بی نیاز کردن مشتری از مراجعه به فروشگاه های متعدد ما یراق مورد نیاز را در انبار موجود کرده و با تنوع زیاد و قیمت همسان و گاها ارزانتر از بازار یراق اماده ی عرضه کرده ایم که در صورت نیاز می توانید انها را از ما تهیه کرده و از وقتتان بهینه تر استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *