درب داخلی ساختمان

درب داخلی ساختمان

درب داخلی ساختمان مهم ترین رکن در طراحی های دکوراسیون به حساب می آید . درب با ایجاد حریم بین بخش های سازه ، ایمنی محیط را دو چندان می کند . در فضای داخلی ساختمان حجم آب و رطوبت کم است ، اما با این حال ابزارآلات متعددی با قرار گیری در این محیط ها دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند .

به همین خاطر بایستی درب داخلی ساختمان را از بین برترین اجناس بازار انتخاب کنید . در ادامه مقاله به صورت کلی درباره خصوصیات و مشخصات این محصول توضیح می دهیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

انواع درب داخلی ساختمان

در دنیای امروز بشر جهت گذراندن زندگی ، تنها به دانش و علوم گذشتگان خود اکتفا نکردند ، بلکه به دنبال یادگیری مهارت های جدید بودند تا از این طریق درآمد کلانی به دست بیاورند .

ساز و کار مردم در هر منطقه از ایران متفاوت است . تولید و فروش درب داخلی ساختمان از برترین مشاغل در جهان می باشد . ابن محصول عالی در مدل ، شکل ، جنس و کیفیت های مختلفی تولید می شوند .‌

درب های چوبی جزو زیباترین و بروزترین مدل های این محصول در بازار است . از آن جایی که این تجهیزات علاوه بر کیفیت بالا از نظر ظاهر دارای یک طراحی شیک و بی نقص هستند . به همین خاطر حتی سخت سلیقه ها نیز جهت کامل کردم طراحی دکوراسیون منزل و محیط های کاری از این محصول استفاده می کنند .

درب داخلی ساختمان

درب داخلی ساختمان که از جنس چوب هستند ، دارای مدل هایی شیک است . طرح اصلی این درب ها برگرفته از جدیدترین تغییرات صنعت می باشد . از این رو جلوه داخلی محیط با قرارگیری این گونه از درب ها فوق العاده می شود .

از آن جایی که درب چوبی اتاق در مدل های مختلفی تا به امروز تولید شده است . در این بخش به معرفی بروزترین‌ انواع آن می پردازیم ‌.

درب چوبی ضد آب :

درب چوبی از برترین و پرفروش ترین انواع این محصول در بازار می باشد . این محصول با وجود مشخصات کیفی همچون طراحی شیک ، مقاومت بالا ، حجم مناسب و … در بین مشتریان بسیار محبوب هستند .

به همین خاطر از همان بدو ورود در بازار فروش بالایی را از آن خود کرد . از آن جایی که در طرح و رنگ های متنوعی طراحی می گردند ، با سلیقه تمام مشتریان همخوانی دارد .

درب چوبی با روکش های صنعتی ( PVC و HDF ) :

درب چوبی با روکش PVC و HDF از محصولات بروز صنعت به حساب می آیند . این دو محصول با برخورداری از کیفیت بالا ، زیبا و سبک نیز هستند . بنابراین با قرارگیری در ساختمان ، زیبایی بصری محیط را چند برابر می کنند .

پوشش های شیمیایی که در ساخت درب چوبی روکش دار استفاده می شود از محصول در برابر پوسیدگی و عوامل فرسایش محافظت می کند . به همین خاطر از انواع آن حتی در مناطق مرطوب نیز استفاده می شود .

 

تولید درب داخلی ساختمان

صنعت ساختمان سازی از قدیمی ترین و وسیع ترین‌ صنایع در هر جامعه می باشد . به واسطه این صنعت بزرگ ، کسب و کار های متعددی پا به میدان های تولیدی و خدماتی گذاشتند .

تولید درب داخلی ساختمان یکی از برترین مشاغل مرتبط به این حرفه است . شرایط تولید این محصول مکانیزه می باشد ‌. از آن جایی که در هر روز، بیش از ده ها سازه متفاوت در سراسر ایران بنا می گردد ، تولید کنندگان بایستی در تولید درب اتاق به نساز مشتریان نیز اهمیت دهند تا محصولات در زمان مناسب وارد بازار شود .

تولید این محصول سخت است . از این رو بایستی فرآیند ساخت آن توسط برترین مهندسان و طراحان مدیریت شود ، تا در آخر بهترین محصولات چوبی در اختیار مشتریان قرار گیرد .

درب داخلی ساختمان با این که از عوامل فرسایش همچون رطوبت ، آب ، سرما و گرما به دور است ، اما‌ باید در کیفیت های بالا تولید شود تا حتی بدون وجود پوشش های شیمیایی در برابر عوامل آسیب زا خنثی باشند .

روند تولید محصول کاملا مکانیزه و مطابق با قوانین استاندارد سازمان دهی می شود . از این رو محصولات با وجود ی

کیفیت بالا در غالب های استاندارد تولید می شوند . بر همین اساس محصولات تولیدی در بازار مناسب برای نصب در تمام سازه های ساختمان می باشند .

قیمت درب داخلی ساختمان چقدر است ؟

قیمت درب داخلی ساختمان مناسب و متغیر است . همانطور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، انواع این محصول در مدل ، شکل ، طرح و کیفیت های متعددی تولید می گردد . به همین خاطر ، سفارش انواع این محصولات چوبی با قیمتی یکسان غیر ممکن است .

قیمت ، مولفه عالی جهت تعیین میزان فروش تولید کنندگان در بازار است . هر چه رنج قیمت محصول مناسب تر باشد ، در آخر بازار فروش آن از رونق بیشتری بهره مند می گردد . بنابراین کمپانی های تولیدی نباید تنها به درآمد و سود خود بیندیشند ، بلکه بایستی وسع خرید مشتریان را در نظر داشته باشند .

محصولات : درب ضد آب

 

قیمت نباید همچون سدی نفوذ ناپذیر بر سر راه مشتری قرار گیرد ، بلکه باید همانند پلی زیبا ارتباطی قدرتمند بین او و قشر تولید کننده به وجود آورد تا او حتی برای خرید های آینده خود نیز به سراغ همان برند قبلی برود .

قیمت درب داخلی ساختمان به کیفیت ، جنس ، نوع متریال و ابعاد محصول بستگی دارد . هر چه بابت تولید محصول هزینه بیشتری صرف شده باشد ، خرید درب در قیمت های بالاتری صورت می گیرد .

البته در بازار نرخ تورم نیز قیمت محصول را تحت تاثیر قرار می دهد . از آن جایی که نرخ ارز و دلار در بازار ، متغیر است ، مشتریان عزیز نمی توانند در دو زمان متفاوت انواع درب اتاق را با قیمتی یکسان خریداری کنند .

سخن پایانی

در چوبی از برترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان درب تمام چوبی در ایران است ، که به صورت اینترنتی در بازار فعالیت می کند . از این رو مشتریان عزیز می توانند با رجوع به وب سایت فروش شرکت ، انواع دری هد را با قیمتی مناسب خریداری نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *